צילום: מיכה לובטון

האחים לזר מחולון מסמנים: מ"אקס פקטור" לבמת יום העצמאות

הצמד החולוני מתכוון לתת פייט הערב בשלב הלייב: "כמו שאנחנו יודעים, עם הרבה רגש"

פורסם בתאריך: 14.1.18 19:28

הערב יתחיל שלב ההופעות החיות ב"אקס פקטור" והאחים לזר מחולון מחממים מנועים. צמד הנציגים החולונים המבטיח הגיע עד לשלב המתקדם בתכנית ולא בכדי. האחים לזר נושמים וחיים מוזיקה מגיל צעיר, הבית שלהם הוא "בית מוזיקלי" ומי שבכלל דחף אותם להשתתף בתכנית הוא אייל לזר, האב הגאה של השניים.

עידן לזר, בן 21, בוגר בית הספר אורט מיטרני, הוא בעל רקע מוזיקלי, בצבא שירת בלהקה צבאית והוא מגדיר את עצמו כזמר רוק. אחיו הצעיר אלמוג, בן 18, בוגר בית הספר רמות, אוטוטו מתגייס לצה"ל ונמצא בשלב טרום גיוס ללהקה צבאית, מחובר יותר לז'אנר המזרחי. עידן מספר שהוא אוהב ומושפע מ"היהודים" ושלום חנוך, ואילו אלמוג מעדיף את דודו אהרון ואת אייל גולן. אבל, כשהם שרים יחד ולמרות ניגודי הסגנונות, מתקבלת הרמוניה קולית מושלמת, כזאת שגרמה לשופט עברי לידר להתרגש עד דמעות כבר באודישן הראשון שלהם, לשירי מימון לצאת מגדרה ולמשה פרץ לקום מכיסא השופט ולחבק אותם. סאבלימינל, מצידו, זיהה את השניים מיד כשעלו לבמת "אקס פקטור" וציין כי לפני כחמש שנים אביהם שלח לו הקלטה שלהם והוא צופה להם עתיד גדול.

צפו באודישן של האחים לזר, באדיבות רשת 13:

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

החיבור המוזיקלי בין האחים החל בערבי קריוקי משותפים, וכאשר זכו לאהדה על הביצועים כצמד, שלח אביהם את ההקלטות לגורמים שונים, עד שציידי הכשרונות של "אקס פקטור" גילו אותם והזמינו אותם להשתתף באודישנים לתכנית.

כאמור, באודישן הראשון, הבחירה בהם היתה פה אחד וכל ארבעת השופטים העבירו אותם לשלב הבא, השלב הקבוצתי, אליו הגיעו האחים לזר בחשש גדול, אך גם אותו עברו בהצלחה. בזמן שהמנטורים נלחמו בהמשך על הרכבי הקבוצות שלהם, קיוו האחים לזר שיתקבלו לנבחרת של עברי לידר או לזו של משה פרץ, אך היה זה דווקא סאבלימינל שבחר אותם. "בסופו של דבר שמחנו להיות בנבחרת של סאבלימינל, כי הוא יודע להוציא מאיתנו את המיטב" הם אומרים ומתכוננים בהתרגשות להופעתם החיה הערב, מתכוונים לתת פייט ולתת ביצוע, "כמו שאנחנו יודעים, עם הרבה רגש".

גם אבא אייל מתרגש לקראת הופעתם הערב ואומר: "אני נמצא מאחוריהם כל הזמן, דוחף ועוזר, הם מתייעצים איתי ועם אמא שלהם, ואנחנו מקווים שגם הערב יגעו בלבבות וירגשו את השופטים". אלמוג ועידן מבקשים להוסיף: "אנחנו לא שוכחים מאיפה באנו ואיפה גדלנו, אנחנו מודים לחולונים שהצביעו עבורנו והשאיפה הקרובה היא להופיע על הבמה המרכזית בחולון ביום העצמאות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר