צילום: יוסי צבקר

נועם שמואל מונה לתפקיד המנהל האמנותי של תיאטרון המדיטק

המינויו מצטרף לשורת מינויי מנהלים בכירים בתאגיד המדיטק שבוצעו לאחרונה ולאחר פרישתו לפני יותר משנה של רוני פינקוביץ' מתפקיד המנהל האמנותי

פורסם בתאריך: 28.1.18 10:36

הבמאי נועם שמואל (37) נבחר לתפקיד המנהל האמנותי של תיאטרון המדיטק, חולון, לאחר למעלה משנה מבלי שהתפקיד אויש בעקבות פרישתו של המנהל האמנותי הקודם רוני פינקוביץ'.

בחודש מאי האחרון פורסם מכרז פומבי לתפקיד שאליו ניגשו עשרות מועמדים ומועמדות. המכרז התעכב עד כניסתו לתפקיד של מנכ"ל המדיטק דני וייס בחודש ספטמבר האחרון.

מנכ"ל המדיטק הקים ועדה אשר כללה מלבדו את מנכ"ל מוזיאון הילדים הישראלי גיל עומר ואת מנכ"ל תיאטרון חולון גיא תלם. הוועדה זימנה מספר מועמדים ומעמדות לראיונות, וההחלטה על מינויו של שמואל התקבלה פה אחד.

דני וייס, מנכ"ל המדיטק: "אני שמח לבשר על הבחירה בנועם שמואל כמנהל האמנותי הבא של תיאטרון המדיטק. לנועם הצלחות מוכחות הן כבמאי והן בתפקידים האחרים אותם מילא. אני מאמין כי הוא המתאים ביותר לעמוד בראש העשייה האמנותית האיכותית שבתיאטרון המדיטק וידע להובילו להצלחות גדולות".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

בתגובה למינוי אמר שמואל: "אני שמח ונרגש לקחת על עצמי את התפקיד המאתגר ומודה על האמון והבחירה בדור הצעיר של היוצרים בארץ. אני מצפה לעבודה המשותפת והפורייה עם צוות התיאטרון ומאחל לכולנו בהצלחה בגיבוש רפרטואר איכותי ובלתי מתפשר של הצגות לילדים ונוער ובביסוס מעמדו של המדיטק כמרכז תרבות ייחודי וכתיאטרון מוביל בתחומו".

נועם שמואל, במאי, מתרגם ומחזאי ישראלי, בוגר בהצטיינות של בית הספר התיכון לאמנות "תלמה ילין" (מחזור 1998), שירת בצה"ל ככתב התרבות של גלי צה"ל, במסגרת חטיבת התרבות והמוזיקה של התחנה.

עם סיום השירות (2001) החל בלימודי תואר בבימוי בבית הספר הבריטי דרמה סנטר לונדון אותו סיים בהצטיינות. עם שובו לישראל (2006) הצטרף לאופרה הישראלית החדשה כעוזר במאי בהפקות "דון קרלו" ו"מנון לסקו". בין השנים 2006–2011 שימש כעוזר אמנותי למנהל האמנותי של התיאטרון הקאמרי, עמרי ניצן, וכיועץ אמנותי של פסטיבל התיאטרון הבינלאומי של תל אביב.

בין השאר ביים את "גדר", מחזה שכתב ועלה בתיאטרון הקאמרי, "משחקים בחצר האחורית" (תיאטרון הקאמרי) "ראודה" (תיאטרון בית ליסין), "מוטרפים מאהבה״ (תיאטרון  הבימה), ״ילדי בית העץ״ (תיאטרון המדיטק), ״הניצחון הסופי״ (תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער) ועוד.

מינויו של נועם שמואל מצטרף לשורת מינויי מנהלים בכירים בתאגיד המדיטק אשר בוצעו לאחרונה, ובהם מינויים של מיה דבש לתפקיד האוצרת הראשית של מוזיאון העיצוב, רו"ח אבי אברהם לתפקיד מנהל אגף הכספים והילה שרמן לתפקיד מנהלת השיווק והמכירות. בנוסף, בימים אלה הוקמה ועדת איתור ופורסם קול קורא לתפקיד מנהל/ת סינמטק חולון (במקומו של רוני מהדב-לוין העוזב לטובת ניהול סינמטק ירושלים) ובקרוב יפורסם גם מכרז לתפקיד סמנכ"ל/ית ההפקות והתפעול.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר