ממרכז רעים בחולון לתחרות המחול הבינלאומית בצרפת

"חלמתי שיום אחד אהיה רקדנית מפורסמת", אומרת הבלרינה אליה דניאל, תלמידת תיכון קציר, שהעפילה לגמר הבינלאומי בקטגוריית בלט

פורסם בתאריך: 11.2.18 10:54

אליה דניאל, בת 15.5 מחולון, זכתה אמש (מוצ"ש) במקום הראשון בשלב חצי הגמר בתחרות הבינלאומית Confederation Nationale Danse – CND שהתקיימה במרכז המחול ביישוב מעלות. זכייתה זו מעלה אותה לשלב הגמר שיתקיים בצרפת בחודש מאי, שם תתחרה מול רקדנים מרחבי העולם במגוון סגנונות כגון: בלט, מחול מודרני, ג'אז והיפ הופ.

דניאל, שזכתה במקום הראשון בסגנון בלט, רוקדת מגיל שלוש והיא מספרת על אהבתה למחול: "בתחילה הורי דחפו אותי וצירפו אותי למגמת בלט לקטנטנים במתנ"ס נאות שושנים ובגיל תשע עברתי ללמוד ולרקוד במרכז רעים. המורה הראשונה שלי, בינה, לקחה אותי תחת חסותה ולימדה אותי את יסודות הריקוד. השיעורים שלה היו בעלי אופי מקצועני ומאוד נוקשים וזה עזר לי בהמשך. כשהיה לי קשה, דמיינתי שאני בלרינה ושיום אחד אהיה רקדנית מפורסמת".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

דניאל, תלמידת כיתה י' במגמת הנדסת מערכות בתיכון קציר, מתאמנת שלוש פעמים בשבוע במשך שלוש שעות בכל פעם. "שעות הריקוד והאימונים לא פוגעים בחיי החברה שלי או בלימודים", היא אומרת, "כיוון שלמדתי לעשות את האיזון בין הריקוד לשאר הדברים. מלבד זאת, כל בני כיתתי עסוקים ומוכשרים כל אחד בתחומו, כך שזמן לבילויים יש לנו רק בסוף השבוע".

דניאל מבקשת לציין ולהדגיש כי בלעדי ניקולס, המורה האישי שלה,שמדריך ומלווה אותה במשמעת נוקשה, בנחישות וברגישות, לא היתה יכולה להגיע להישגים.

על ההשקעה ועל הקשיים מספרת גם אמה סופיה: "בהתחלה היה נורא קשה לאליה והיא רצתה לפרוש, אבל אני ובעלי לא ויתרנו לה. כיום, החיים שלה הם הבלט והכל סובב סביבה, אם זה בהסעות לאימונים ולתחרויות וגם ההשקעה הכספית היא לא מעטה אבל זו השקעה לעתיד עבורה. הריקוד הוא דרך חיים שכרוכה במשמעת ובדרכי חשיבה מסוימים. היא יודעת לעשות את האיזון בחייה ואני סומכת עליה היא עצמאית ולמרות שזה גוזל ממני המון, זה שווה הכל".

ענת סגל, מנהלת מרכז רעים למחול של רשת קהילה ופנאי, מציינת כי 'רעים' הוא בית ספר מוביל למחול בהיבט המקצועי ובתפיסת העולם. 'רעים' משמש כבית עבור התלמידים, מקום שהינו נקודת ציון משמעותית בחיים שלהם, ומכשיר רקדנים מגיל 3 עד גיל 18 ונותן להם את הכלים להשתלב בעולם המחול".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר