צילום: צביה בינדר

חדש במוזיאון הילדים בחולון: בית קפה וצעצוע של מיחזור

מתחם הכניסה של מוזיאון הילדים בחולון התחדש בבית קפה ובתערוכת צעצועים מחומרים ממוחזרים הפתוחה חינם לקהל

פורסם בתאריך: 13.3.18 17:48

מתחם הכניסה החדש של מוזיאון הילדים בחולון נחנך אתמול (שני) והוא כולל בית קפה חדש, קופות, משרדים ותערוכת צעצועים מחומרים ממוחזרים של האמן יוסי וייס, ברוח השמירה על איכות הסביבה.

פחיות שתייה, חלקי בקבוקים, פקקים ושלל חומרים המגיעים בדרך כלל לפח האשפה מתעוררים תחת ידיו של וייס לחיים חדשים והופכים למכוניות, לרובוטים, לשעונים, לבובות, לכלי נגינה ועוד ומוצגים בתערוכת הצעצועים המוצגת במתחם הקופות ופתוחה לקהל הרחב ללא תשלום. "כאשר אני מתחיל לעבוד על דגם חדש, איני יודע בוודאות מה תהיה צורתו הסופית", מספר וייס, "אני פשוט זורם עם החלקים שאספתי".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

מוזיאון הילדים בחולון מושך אליו מבקרים מהארץ ומחו"ל ומציע פעילויות שונות בהתאם לקבוצות גיל, המתאפיינות בהדרכה בקבוצות קטנות יחסית. מלבד הפעילויות לילדים נוצרו במוזיאון מודלים ייחודיים המאפשרים באמצעות התנסות אישית להיכנס לנעליהם של העיוורים ("דיאלוג בחשיכה"), של החירשים ("הזמנה לשקט") ושל בני הגיל השלישי ("דיאלוג עם הזמן") ובכך לפעול לשינוי עמדות, להכרת האחר ולהבנה שמה שנחשב בעיני הסביבה והחברה לעתים למוגבלות הוא גם מקור של עוצמה וכוח.
הכניסה החדשה למוזיאון היא מרחוב מפרץ שלמה 66 חולון, הכניסה לכל הפעילויות בתיאום מראש בלבד, וכאמור, הכניסה לתערוכת הצעצועים מחומרים ממוחזרים של יוסי וייס – המוצגת במתחם הקופות – חופשית ופתוחה לקהל הרחב ללא תשלום.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר