פסח במוזיאון הילדים

אירועי פסח בחולון: כל ההצגות, המופעים והחוויות בחול המועד

מפסטיבל ימי זמר עם מיטב הזמרים, דרך "הכבש השישה עשר" ועד "ספר הג'ונגל". חול המועד פסח מציע לילדי העיר ולהורים שלל פעילויות מהנות וגם מימונה לקינוח

פורסם בתאריך: 31.3.18 10:28

מוזיאון הילדים – כתב חידה נושא פרסים

במוזיאון הילדים בחולון תיערך פעילות מיוחדת ומהנה לכל המשפחה -"כתב חידה" בנושא פסח וכן פעילות ברוח החג בתערוכות המוזיאון. המבקרים במסלולים השונים יקבלו כתב חידה כאשר ברחבי המוזיאון יפוזרו קלפי החידה והפתרונות. כל מבקר שיאסוף את כל הקלפים או יפתור את כתב החידה – יזכה בפרס.

במסגרת הסיורים המודרכים על ידי מדריכים עיוורים וכבדי ראייה בתערוכה "דיאלוג בחשיכה" תשולב משימה של זיהוי פריטים הקשורים לחג, ובתערוכה "הזמנה לשקט" בהנחיית מדריכים חירשים, ילמדו המבקרים שיר פסח בשפת הסימנים, כמו גם סימון המילים האופייניות לחג בשפת הסימנים. גם בתערוכה "דיאלוג עם הזמן", בהנחיית מדריכים ומדריכות בגילאי 70 ומעלה, ישולבו בסיורים הרגילים סיפורים ברוח החג. מתאים לגילאי 2.5 עד 99.

4-1 באפריל, 10:00-15:00. מחיר: כרטיס כניסה לכל אחת מהתערוכות: 65 שקל. מוזיאון הילדים בחולון, הכניסה החדשה היא מרח' מפרץ שלמה 66.

המרכז לאמנות דיגיטלית – חותמות, תיקים ומדבקות

המרכז לאמנות דיגיטלית בחולון יקיים בחג הפסח סדרת סדנאות מיוחדות להורים ולילדים (מגיל 8 בליווי מבוגר) במעבדת "מקס מכונות ומלאכות".

26.3 יום שני – קופסת חותמות: כל משתתף יעצב דימוי או לוגו אישי וייצור חותמת משלו על ידי חיתוך לייזר ולאחר מכן ישתמש בה לעיצוב קופסת עץ על גלגלים מעשה ידיו, שתיבנה גם היא מחלקים שנחתכו במכונת חיתוך לייזר.

סדנאות עיצוב לפסח. צילום: אילי לוי

27.3, יום שלישי – תיק בד בעיצוב אישי: על ידי עבודה בטכניקה של הדפס משי, המשתתפים יציירו ויעצבו דימוי המבוסס על אחת ממכות מצרים וידפיסו אותו גם על תיק בד וגם על משטח עץ כדי לייצר ציור ותיק שיוכלו לקחת הביתה.

28.3 יום רביעי: סט מדבקות: המשתתפים יציירו ציור שיהפך לקובץ וכך יוכלו לשכפל אותו ולייצר בעזרת מכונת הפלוטר סט מדבקות ויניל בעיצוב אישי שאפשר להדביק על הקיר בחדר השינה, על השולחן, על הטלפון או בכל מקום.

26-28 במרץ, ימים ב'-ד', 10:00-12:00. מחיר: עלות לילד/ה: 60 שקל. המרכז לאמנות דיגיטלית, האמוראים 4 ג'סי כהן חולון.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

היכל הקרח – מופע ראווה פעמיים ביום

הפינגווינית בהיכל הקרח

מזג האוויר מתחמם ואם מחשק לכם להצטנן, ב-ice peaksc , היכל הקרח בפארק פרס חולון, יתקיים מופע ראווה על הקרח, פעמיים ביום בחול המועד פסח. מי יופיע? זוג פינגווינים הבית, עם פרחי הליום והרבה רקדנים. כמו כן, בחול המועד תתקיים סדנת עיצוב סבונים ללא תשלום. מתאים לכל המשפחה החל מגיל 5.
6-1 באפריל, בשעות 12:00 ו-16:00. מחיר: 70 שקל ל-45 דקות, מגוון הטבות דרך ארגונים וחברות האשראי. היכל הקרח, פארק פרס חולון.

מרכז טיפ-טף לגיל הרך – שעת סיפור והצגה

"טיפ–טף" מציע בחול המועד פסח הצגות ופעילויות מוזיקליות לקטנטנים:

"חג הפסח של מירי הקטנה" – מירי הקטנה עוזרת לאמא לנקות את הבית לכבוד חג הפסח, אך הכוס היפה של אליהו הנביא נשמטת מידה ונשברת. אל דאגה, אליהו בא לעזרתה. ימים א' ו-ג', 1 ו-3 באפריל, 16:30 ו-17:45. ההצגה מיועדת לילדים בגיל שנה וחצי עד שלוש. משך ההצגה: 45 דקות. מחיר: 25 שקל – כל אדם חייב בכרטיס.

"מירי הקטנה". צילום: נועה בן דוד

"איילת מטיילת" – שעת סיפור מומחזת: הסיפור האהוב מוגש לילדים עם בובות ותפאורה המתאימה לגיל הרך. מיועד לילדים בגיל: שנה וחצי עד שלוש. משך ההצגה: 45 דקות,  בשעות 09:3 ו-10:45. מחיר: 25 שקל – כל אדם חייב בכרטיס.
הפעילויות במרכז בתיאום והרשמה מראש בלבד. מרכז טיפ-טף, חנקין 109 (קמפוס חנקין) חולון

מדיטק חולון – היצירות הספרותיות לילדים

תיאטרון המדיטק חולון יקיים השנה את אירועי פסח בסימן "כשהספרים מתעוררים לחיים"- חגיגה של הצגות ואירועים אשר במרכזם  מיטב היצירות הספרותיות לילדים. במהלך חופשת הפסח יעלו עשר הצגות שונות לגילאי ארבע עד 12 וביניהן גם הצגות לכל המשפחה: המחזה המוזיקלי על פי ספרו של יהונתן גפן, "הכבש השישה עשר" וההרפתקה האינטראקטיבית ומלאת הדמיון "אלומיני במוזיאון". התכנית כוללת גם את ההפקות הרצות של התיאטרון: "ילדי בית העץ", "אמיל והבלשים" ו"נשיקה בכיס" לצד הצגות נוספות: "יונתן בלש ממש", "מקהלה עליזה" ועוד.

"ילדי בית העץ". צילום: בני גם זו לטובה

לצד ההצגות יקיים המדיטק פעילות ענפה וחינמית שתיערך במתחם, מתחמי יצירה ברוח ההצגות והספרים, ובתום כל הצגה שנייה יתקיימו מפגשים עם יוצרי ההצגות שישוחחו עם הקהל הצעיר על ההצגה. יתקיים גם יריד ספרים בשיתוף עם "סטימצקי" ובו יימכרו הספרים שהומחזו והועלו כהצגות.

מדיטק חולון, 1-4.4 מדיטק חולון, גולדה מאיר 6 חולון.

תיאטרון חולון – פסטיבל "ימי זמר"

פסטיבל "ימי זמר" בתיאטרון חולון יתקיים זו השנה ה-23, בחול המועד פסח. בין המשתתפים: שלום חנוך, נינט, שלומי שבן, קובי אפללו, אריאל זילבר, מיקי גבריאלוב, רוני דלומי, ריקי גל, חיים משה, גלית גיאת, אילנית דוד דאור, קורין אלאל ועוד רבים ורבות אחרות.

שלום חנוך. "יציאה"

לכבוד חגיגת ה-70 למדינה יקיים הפסטיבל מופעי מחווה שבהם יבצעו מיטב הזמרים משיריהם ומשירי גדולי הכותבים של הזמר והמוזיקה בישראל.

מופעי הפסטיבל יועלו השנה במתחם המחודש של תיאטרון חולון. בכיכר הכניסה לתיאטרון יתקיימו מדי ערב, החל מהשעה 19:30, מופעים ללא תשלום בהשתתפות אהרון פררה, אופירה גלוסקא, ורדינה כהן ודורון מזר. במבואת התיאטרון תוצג תערוכת איורים וקריקטורות של המאייר, תושב חולון, דודו שמאי. הפסטיבל בניהולו של גיא תלם, מנכ"ל תיאטרון חולון ובניהולה האמנותי של נעמי אטיאס.

1-4.4, תיאטרון חולון, מחיר: 50-150 שקל. שדרות קוגל 11 חולון

מרכז המוזיקה שטיינברג – ספר הג'ונגל ופינת חי

בחול המועד פסח מארח בית שטיינברג בחולון את המחזמר "ספ הג'ונגל" בכיכובה של ענבלי בא-לי. בנוסף ייהנו המבקרים  ממתחם ג'ימבורי עם מתנפחים, פינת חי וצילומי מגנטים. כל זה במחיר מיוחד לתושבי חולון – 39 שקל (במקום 59 שקל) וכל אחד חייב בכרטיס.

"ספר הג'ונגל" עם ענבלי בא-לי

שלישי, 3.4, 10:00-14:00. פתיחת דלתות למחזמר: 11:00. מרכז המוזיקה שטיינברג חולון

מוזיאון חוסמסה – ליגת גיבורי פסח למשפחות

סופר-משה, וונדר-מרים, איירון-אהרון ובתיה בת פרעה מגיעים לחוסמסה להתייצב מול פרעה, אויבם המושבע. האם תצליחו לעזור לליגת גיבורי פסח במשימתם? מוזיאון חוסמסה מזמין לפעילות חווייתית ומאתגרת בחול המועד פסח שבה תעמוד כל המשפחה יחד במשימות מאתגרות ומהנות ברוח החג.

חוסמסה. משפחות מתחרות

רביעי, 4.4.18, הפעילות תחל בשעה 11:00 ותימשך כשעתיים. עלות 20 שקל למשתתף. התשלום במזומן ביום הפעילות. הרשמה מראש.

מוזיאון חוסמסה, דוד אלעזר 53 חולון

אקשן לכל המשפחה – כוחות הביטחון בעזריאלי חולון

אם אתם מחפשים אטרקציה מעניינת וערכית לילדים בחול המועד פסח? אירוע קהילה וכוחות הביטחון חוזר למרכז עזריאלי חולון, בהשתתפות אופנועי יס"מ, ניידות משטרה, יחידת הכלבנים, חבלן משטרה, מד"א, כיבוי אש ועוד.

רביעי, 4.4, בין השעות 11:00-17:00, ברחבת רחבת קניון עזריאלי חולון

המימונה בחולון – סוגרים את החג בשידוכים ובזמירות

כמדי שנה תתקיים בחולון חגיגת המימונה המסורתית לאחר חג הפסח. במסגרת האירוע תוצג הקומדיה הדו לשונית, במרוקאית ובעברית,  "לערוס די ז'קלין", המביאה לבמה את ההווי המרוקאי של פעם תוך שילוב הקידמה של ימינו. העלילה המצחיקה עד דמעות מספרת על האמא הדאגנית שמחפשת חתן לבתה, הרב השכונתי שבא לפתוח את המזל למציאת חתן לבת ועושה קומבינה עם השכן הרכלן והאבא שרוצה חתן מסודר כלכלית. כל זאת בזמן שהכלה המיועדת מכירה חתן מצרפת בפייסבוק. לאחר ההצגה יופיע הזמר גבי שטרית במיטב הלהיטים בסגנון ים תיכוני.

הצגה במרוקאית ובעברית וגם חפלה

ראשון, 8.4, 19:30. כרטיסים במחיר 20 שקל ניתן לרכוש בקופות תיאטרון חולון, שדרות קוגל 11.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר