בן 17 מחולון, הכוכב הבא בפופ הישראלי: ״אני לא מאמין בריאליטי"

עם משפחה מוזיקלית, חברות קרובה לנועה קירל, המראה הנכון ועשר שנות נגינה על פסנתר, נדב פיליפס מחולון הוא הדבר החם הבא

פורסם בתאריך: 1.4.18 17:30

נדב פיליפס לומד בתיכון ק"ש חולון במגמת מוזיקה בשש שנים האחרונות ומסיים בקרוב את כיתה י"ב. אחרי שהוא סוגר את הילקוט וחוזר הביתה הוא מתפנה להשיב למעריצות באינסטגרם ולהתאמן על הפסנתר. לאחר שסינגל ראשון שהקליט הצליח וזכה למאות אלפי צפיות ביוטיוב, פיליפס  עומד להוציא בשבוע הבא את הסינגל השני. בראיון ל"השקמה חולון" הוא  מספר על הלימודים, המוזיקה וההורים שמסייעים לו עד שיגיע המפיק הנכון.
״אני אוהב מוזיקה מגיל צעיר, למרות ש׳בתקופה׳ שלי שומעים בעיקר זמרים כמו ריהאנה ובריטני, אני דווקא מושפע מאמנים ותיקים יותר. האמנים שהכי משפיעים עליי מגיעים מתחום של RNB ופופ, וויטיני יוסטון, סטיבי וונדר ומייקל ג'קסון. אני מנסה להביא דברים ששומעים בחו"ל ולייבא דברים שאין אותם בעברית. זה הווייב", הוא מסביר.
צפו בקליפ לשיר "הכל בראש" של נדב פיליפס:

מה מייחד אותך משאר האמנים שמופיעים כיום?
"אני לא בא בגישה של ׳אני חמוד ושר יפה אז קחו אותי'. אני מודע לכך שהשוק היום מפוצץ באמנים וזה מאוד קשה להביא את הנישה. מצד אחד,  אני מביא את המובן מאליו – הצעירות והרעננות. אבל מצד שני אני מביא איתי ידע מוזיקלי רחב. אני לומד במגמת מוזיקה. עשר יחידות. רכזת המגמה , אסתי בראון, מגדלת אותי מכיתה ז'. היא תומכת והולכת מאחורי ותילחם במורים אם צריך. אני מנגן על פסנתר מגיל ארבע או חמש, התחלתי בפסנתר קלאסי, ניגנתי יצירות של מוצרט ואמנים קלאסיים אחרים. זה עניין של התמדה. היום יש לי ידע בג'אז ובמוזיקה קלאסית. ככה אני עובד. אני מאד מעורב בעשייה המוזיקלית שלי מעבר לעבודה עם המפיקים".

לפני שנתיים פגש פיליפס את תמיר חיטמן (אח של אוהד חיטמן, שניהם אחיינים של עוזי חיטמן) והתחלתי לעבוד איתו. כיום הוא המנהל המוזיקלי שלו וגם של נועה קירל, חברה קרובה שלו. על ההיכרות איתה ועל הפרגון ההדדי ביניהם הוא אומר: "אנחנו ידידים מאוד טובים. העליתי לאינסטגרם קטע וידיאו קצר שבו אנחנו מנגנים ושרים יחד וזה גרם להיסטריה – זה בהחלט מדהים שקיבלתי כל כך הרבה תשומת לב מוידיאו קצר איתה. היא בחורה סופר-מוכשרת".

מדוע לא ניסית להיחשף דרך תכנית ריאליטי?

״אני לא מאמין בריאליטי, לפחות לא כרגע. נכון לעכשיו זה לא נכון לי. יש יותר מדי סיכויים שיתערבו לי במוזיקה שלי. אני פוחד להפוך לבובה על חוט של חברות הפקות. לא הייתי ילד מקובל בבית הספר היסודי. אני יודע מה זה כשצוחקים עליך ולא איתך. אני לא רוצה להרגיש ככה שוב".
ומה עם הלימודים? בגרות מלאה כבר יש לו: "קיבלתי תעודה שאומרת שעברתי את כל המבחנים. זה היה מאד חשוב לי. עשיתי את המאמץ כדי ששום דבר לא ייפגע״.
מי שמשלם עבור הוצאת הסינגלים ודוחף את פיליפס חזק קדימה הם ההורים. "ההורים מאוד תומכים בי, מגיל צעיר. החלטנו שגיל 17 זה מספיק רציני לצאת לדרך. מבחינתי היה להוציא סינגל כבר מזמן, אבל הם צדקו כשרצו שתהיה לי בשלות מינימלית".
קרין פיליפס, אמו של נדב, מוסיפה: ״נדב הרגיש מוכן בגיל מאוד צעיר. בעלי ואני הרגשנו שזה מוקדם מדי ועדיף לחכות שהיה בוגר יותר וכן שהוא צריך להשקיע בלימודים. ברגע שהבנו שנדב מוכן להתמודד עם הכל, התחלנו את התהליך. על כסף לא נוח לי לדבר. ברור לנו מגיל צעיר שזה הכיוון – מוזיקה. לכן, השקענו  וחסכנו בתקווה שנדב יצליח ואני מאמינה שכן. אנחנו משפחה מאד מוזיקלית – גם הבת הגדולה שלי זמרת. ההורים שלי היו זמרי אופרה. אבא שלי כותב ומלחין, אז אני לא מופתעת שהכשרון קפץ דור והגיע לילדים שלי. למעשה אני מאד שמחה על כך".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר