מכונית לחתולים של אנגלשטיין

בת שבע מחולון זכתה במקום השני בתחרות של חברת טויוטה

אמה אנגלשטיין המציאה וציירה מכונית ייעודית לחתולים ותייצג את ישראל בתחרות ביפן

פורסם בתאריך: 2.4.18 16:08

הסתיים השלב המקומי בתחרות ציורי הילדים העולמית של חברת טויוטה בנושא "מכונית החלומות". יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מקיימת את התחרות במסגרת הפרויקט העולמי של "טויוטה-יפן" Toyota Dream Car Art Contest, שנערך השנה בפעם ה-12. במסגרת התחרות, ילדים מכל רחבי העולם הוזמנו לשתף בחלומותיהם וברעיונותיהם לגבי עתיד הניידות באמצעות ציור "מכונית החלומות".

ב"טויוטה" מאמינים שכל רעיון גדול נולד בניצוץ של חלום, ומקווים שהפעילות תעזור לטפח יצירתיות בקרב הדור הבא של ממציאים, הוגים וחולמים גדולים. בתחרות  שלוש קטגוריות גיל: גילאי 7 ומטה, גילאי 8-11 וגילאי 12-15.

בין הזוכים המאושרים בתחרות הארצית שייצגו את ישראל בתחרות העולמית שתתקיים ביפן, נמצאת גם אמה אנגלשטיין, בת שבע מחולון, שהגיעה למקום השני בקטגוריית הצעירים עם מכונית ייעודית לחתולים הקרובים במיוחד לליבה. לדבריה, המכונית תאסוף את החתולים העזובים ותמצא להם בית חם ואוהב.

אל המקום הראשון בקבוצת הגיל הבוגרת  הגיע עמרי דרורי, בן 15 מצורן עם הציור THE RIFT, שסיפר: "מכונית חלומות שלי מטיילת בקרקעית הים, בתוכה נמצאת מעבדה עם צוות מדענים שחוקרים את מעמקי הים, מנקים את הים מנזקי הסביבה וחוקרים אלמוגים".

במקום השני בקטגוריה זכתה אליאנה ניזביצני, בת 14.5 מאשדוד, שהמכונית שלה "מצילה את העולם". "התכונה המצטיינת שהיא יכולה להגיע למקומות מרוחקים ולהעניק עזרה לאוכלוסיות במצוקה. בציור ניתן לראות שמכונית חלומותינו מחלקת מזון לנזקקים באזורים עם נגישות מוגבלת וכך היא מצילה את האוכלוסיה מרעב. פתרון זה יכול להיות יעיל וזמין כאשר מתרחשים אסונות טבע ונדרש סיוע מהיר וזול בכל פינות העולם".

כאמור, הציורים אשר זכו בתחרות בשלב המקומי ייצגו את ישראל בתחרות העולמית שתתקיים ביפן בקיץ. עשרה ילדים מכל קטגוריית גיל ברחבי העולם, אשר יעפילו לשלב הגמר יזכו בכרטיס טיסה ואירוח ביפן להם ולשני מלווים.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר