מורן מזור. צילום: שי אשכנזי
מורן מזור. צילום: שי אשכנזי

מטמורפוזה ושמה מורן מזור: הלוק, הפופ והפרגון לנטע ברזילי

חמש שנים חלפו מאז שעמישראל התאהב בה ב"אייל גולן קורא לך", ועכשיו חוזרת מורן מזור, פופית ורזה מתמיד, עם "כמעט מאוהבים", הסינגל החדש שיצא בימים אלה לרדיו

פורסם בתאריך: 5.5.18 17:11

לפני חמש שנים עמדה מורן מזור בצומת דרכים. היא היתה אחרי האלבום הראשון והמוצלח שלה, רגע אחרי הכישלון באירוויזיון עם השיר "רק בשבילו" ושנייה לפני שהיא מסיימת את החוזה עם אייל גולן. ואז היא החליטה לצאת לדרך חדשה.

מזור, בת 27, תושבת חולון, חזרה לעבוד כמלצרית מזמרת, עשתה שינוי מהותי באורח החיים והשילה לא מעט קילוגרמים, ישבה באולפן והקליטה שירים חדשים כשהסנונית הראשונה שנקראת "כמעט מאוהבים" יצאה בימים אלה לרדיו.

הסינגל החדש של מורן מזור – כמעט מאוהבים. צפו:

"מעולם לא יצאתי מהאולפן ולאורך כל הזמן הזה רציתי להבין מה אני רוצה להגיד ואיך אני רוצה להישמע", אומרת מזור השבוע ל"השקמה חולון". "זה לקח כמעט חמש שנים, ועכשיו כשאני עם הסינגל הראשון שלי בחוץ, אני שמחה שבסופו של דבר גנזתי חלק מהחומרים ואני שלמה לגמרי עם החומרים שבחרתי".

מזור זכתה בעונה הראשונה של התכנית "אייל גולן קורא לך" ונתפשה כנערה החנונית שמסלסלת סלסולים מבית אבא. האלבום הראשון שלה הכיל קווים ים תיכוניים אולם הסינגל הנוכחי הוא פופי לגמרי ונדמה שהשינוי החיצוני שעברה הוא גם פנימי.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

"הקו המוזיקלי שלי לא השתנה, חשוב לי להבהיר שאני זמרת ישראלית ויש למוזיקה הישראלית המון רבדים ואפשר וצריך לחבק את הרבגוניות הזו ולעשות עם זה את המיטב. אני מבחינתי אמשיך ואחדד את זה בשירים הבאים".

 את שרה על אהבה. מה עם אהבה?

"זו שאלה מעולה, אני לא יודעת לענות על זה. יש שלבים בחיים שאתה צריך להיות עם עצמך. אם היא תגיע, אשמח כמובן אבל זה לא לחוץ לי".

איך התגובות על הסינגל החדש?

"קודם כל מרגשות, זה מדהים לקבל את האהבה והפרגון אחרי כל כך הרבה זמן ורגע לפני שהסינגל החדש שלי יצא פחדתי מה יגידו ואם בכלל יגידו, וזה משמח אותי לשמוע תגובות חמות כל כך. שרק ימשיכו".

רגע לפני האירווזיון, שגם את היית בו בעבר, מה דעתך על השיר של נטע ברזילי?

"זה בעיני שיר מהמם ומושלם, נטע מלאת כריזמה ומלאת ייחודיות, אני מאמינה בה. אני אפילו מאמינה שנוכל לזכות השנה, טפו, חמסה".

את היית מבצעת שיר כזה אם היו מציעים לך?

"אני מאמינה שכן, אבל לנטע יש משחקים עם הקול והייתי שמחה לקבל ממנה טיפים על איך עושים את זה".

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר