עפרה חזה. מתגעגעים צילום: בן לם
צילום: בן לם

מתגעגעים לעופרה חזה? עכשיו גם ההונגרים עושים כבוד לגַּלְבִּי

אם במקרה תבקרו בבודפשט בסוף החודש, הגולש ופפריקה ההונגרית לא יבואו לכם טוב ותיתקפו געגועים הביתה, פשוט לכו לראות את התערוכה על הזמרת הישראלית הבלתי נשכחת

פורסם בתאריך: 17.5.18 20:22

שנתיים לאחר שהתקיימה במסגרת העונה הישראלית לעיצוב של חולון ומשכה אליה אלפי מבקרים ומעריצים, תוצג התערוכה "גלבי – עפרה חזה" בבודפשט.

התערוכה תוצג החל מה-27 במאי כחלק מאירועי "פסטיבל ימי האמנות" הזוכה להצלחה רבה, בתמיכת ממשלת הונגריה, במטרה להציג את התרבות היהודית לקהל ההונגרי ולקהלים המגיעים לבודפשט מהמדינות השכנות באירופה.

התערוכה מתחקה אחרי דמותה והקריירה הענפה של הזמרת האהודה ששיריה היו ללהיטים גדולים והפכו במהלך השנים לנכסי צאן ברזל של התרבות העברית ומי שזכתה להצלחה מטאורית ולמקום של כבוד בתרבות הישראלית והבינלאומית כאמנית פורצת דרך היוצרת שפה חדשה, מכתיבת אופנה ובעלת ייחודית ומקוריות.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

בתערוכה יוצגו עשרות פריטים אישיים של חזה: שמלות שלה שניתנו לתערוכה באדיבות אחיה יאיר חזה ואחייניתה אורי חזה, פריטי אספנות, תקליטים, אלבומים מכל העולם, פורטרטים של עפרה שצולמו על ידי הצלמים – בן לם, מולה עשת, יקי הלפרין, עבודות אמנות של אורי ליפשיץ, כפיר מהצרי, יובל ישראלי וכן קטעי וידאו באדיבות הטלוויזיה חינוכית.

יוזם התערוכה, רפי וזאנה, ע' מנכ״ל עיריית חולון לתרבות ואמנות שהוזמן להפיק ולהציג את התערוכה בפסטיבל: "היה לי כבוד גדול ליזום את המחווה החשובה הזו ליוצרת, אמנית, שחקנית, זמרת ומעצבת פני דור שלם שפרצה והשפיעה גם על הזירה הבינלאומית. ההזמנה של התערוכה לחו"ל מאפשרת הזדמנות להנחיל את מורשתה של עפרה לקהלים נוספים מלבד הקהל הישראלי ולשמור על נצחיותה בקרב קהלים רבים בחו"ל שהעריצו אותה בחייה".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר