לגו פארק. צילום: סטודיו צלול
לגו פארק. צילום: סטודיו צלול

מי רוצה לטוס עם כל המשפחה ל"לגו פארק" בקליפורניה?

בואו לבנות את עיר העתיד משלושה מיליון קוביות לגו באחת האטרקציות הגדולות של הקיץ, "לגו פארק" בחולון, ואולי גם תזכו בפרס

פורסם בתאריך: 30.6.18 17:59

מתחם הפארק הענקי "לגו סיטי" ייפתח בעוד כשבועיים בחולון ויציע שפע פעילויות ואטרקציות חלומיות לילדים, על טהרת הלגו ומותגיו. החידוש השנה: "עיר העתיד", מבית חברת לגו העולמית והמותג Lego City שבמסגרתה תיבנה העיר הישראלית העתידנית העשויה משלושה מיליון קוביות לגו ותכלול: גורדי שחקים בעיצוב חדשני, כבישים, מדרכות, שילוט רחוב, בתי קפה, מסעדות, תחנות כיבוי, משטרה ועוד.

החיפוש אחרי המקום הכי חווייתי, אקסטרים ומהנה מעולם לא נגמר ובחופש הגדול הוא נהפך לעניין יומיומי ממש. מדי קיץ הורים רבים מחפשים, מלבד בייביסיטר זמינה, גם אופציות מהנות לבילוי שווה עם הילדים. בין גני החיות שכבר ראו אינספור פעמים, פארקים שהיו בחגים ובטרמפולינות ששם מבלים כל שבת שנייה, "לגו פארק" הוא הבילוי המהנה לילדים ולהורים כאחד.

לגו פארק. צילום: סטודיו צלול

לגו פארק. צילום: סטודיו צלול

תחת חלל מקורה וממוזג (להיט בפני עצמו בעונה החמה), משפחה יכולה להעביר יום שלם בבילוי מהנה המתאים לבנים ובנות מגיל שנה ועד 12. לגו פארק יציע הקיץ אטרקציה חד פעמית, שבה המבקרים ייצאו למסע מרתק לעבר העתיד בעזרת התנסויות מרגשות, יצירתיות וצבעוניות והכל על טהרת הלגו כמובן. מה למשל? גלגל ענק, קרוסלה, רכבת, בנג׳י, אזור לגו מרכזי עם משחקיה, אזור בנייה של ילדים, טירה קסומה, מתחם יצירה, פלייסטיישן ואקס בוקס, מתחם משחקים עתידני לפעוטות, בית קפה ועוד. בנוסף, תוצג תערוכת מודלים מלגו פרי יצירתם של ילדים שיוזמנו לבנות את עיר העתיד של לגו כשפאנל שופטים יבחר את המודל הזוכה שיזכה את הילד ומשפחתו בטיול שייזכר לכל החיים בפארק ההרפתקאות האגדי Lego Land בקליפורניה.



לדברי אבי מורגנשטרן, מיזמי "לגו פארק", "לקחנו את משחק ההרכבה המאתגר, הלגו האהוב, והקמנו בהשראתו חלל מפואר, מרשים וחווייתי עם מגוון אטרקציות ופעילויות. במקום אחד בו כל הקסם קורה, הילדים יזכו להתרשם לראשונה בארץ מעיר שלמה הבנויה מקוביות הלגו בלבד".

הקטנטנים והפעוטות לא נשארים ללא אטרקציה ועבורם יוקם מתחם City Park – מקום מפגש עם כל הדברים שקטנים אוהבים: בריכת כדורים, מזרנים, מגלשות, נדנדות ועוד הפתעות מהנות.

לגו פארק. צילום: סטודיו צלול

לגו פארק. צילום: סטודיו צלול

בין החידושים שטרם נראו בישראל: קיר גרפיטי עצום שיוצב בכניסה לפארק מזמין את האורחים ליצור גרפיטי לגו משלהם, לונה פארק עם מתקן קרוסלה וגלגל ענק עצום ומרשים ורכבת חשמלית לקטנטנים, תחנת משטרה – דמויות שוטרים מתחנת המשטרה ישמרו על הסדר והחוקים והילדים יוכלו לנהוג במכוניות צהובות ייחודיות ברחבי הפארק, מתחם בנייה שבו הילדים יחבשו קסדות ואפודות של בנאים ויתנסו ביצירה ובהרכבת מבנים מקוביות לגו ענקיות, וגם דמויות פופולריות דוגמת נינג'גו, באטמן,  ספיידרמן ונסיכות, טירת Friends  ובה משחקיית חברים עם תחפושות של דמויות ונסיכות. לגדולים יותר יוצע ליהנות במתחם PlayStation 4  ו-Xbox – מתחם עמדות מסכי פלזמה עם משחקי המחשב האינטראקטיביים הפופולאריים של לגו.

מתי כל זה קורה? מ-14.7.18 ועד 31.8.18, בהיכל טוטו חולון, מתחם לה פארק – פארק פרס

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר