המנהלות השוות. "עשרות דוכנים"
המנהלות השוות. "עשרות דוכנים"

גראז' סייל של ה"שוות" בחולון: תבואו עם הילדים ועם המזומנים

בשבוע הבא תיערך מכירת חצר ענקית של עשרות נשים מחולון שימכרו מוצרי יד שנייה במצב מצוין ובמחירים מצחיקים. כל הפרטים לחובבות השופינג המקומי

פורסם בתאריך: 12.7.18 13:51

קהילת השוות של חולון ואזור תערוך ביום ראשון הקרוב (17:30 ,15.7) גראז' סייל ססגוני במרכז הקהילתי נאות רחל .

קהילת השוות של חולון ואזור נוסדה לפני כארבע שנים על ידי יפית כחלון ומונה כ-3,500 חברות. זוהי קבוצה פרטית קהילתית אשר מיועדת לנשים והיא חלק מקהילת השוות העולמית שמונה מעל 100,000 חברות בארץ ובעולם.

הקבוצה מיועדת לנשים מגיל 18 ופועלת כדי לחבר בין נשים למקום שבו הן גרות, ליצור שכנות טובה, לצקת מחדש תוכן למונח "קהילה", לפוגג בדידות ולסייע לעסקים מקומיים להתחבר לקהילה ולצמוח יחד. הקבוצה היא מצד אחד "גוגל" מקומי: אפשר להתייעץ איפה האטליז השכונתי המומלץ, לחפש דירה, בייביסיטר ועוד, ומצד שני מטרתה להפוך את המגורים בעיר לתחושת קיבוץ קטן – לשפוך את הלב, לקבל עזרה ותמיכה, גם וירטואלית וגם ממשית. ניתן גם להתייעץ באנונימיות מבלי להיחשף, בתיווך של המנהלות.

הקהילה נפגשת גם מחוץ לכותלי הפייסבוק ובשנים האחרונות הן ערכו הרצאות להורים, מפגשי העצמה, סדנאות תודעה, נומרולוגיה, שיעור לייפדאנס, סדנת קובות קהילתית, ערב סטנדאפ, קריוקי והגרלות. בין שאר הפעילויות הברוכות תומכת הקהילה הנשית הזאת בעסקים וימי שישי בקבוצה הם ימים של פרסום וחשיפה מסוגים שונים: סדנא, פוסט, בלוג, וידיאו, הגרלה, אתר או המלצה.



יש להן גם קבוצת מאסטר מיינד (ללא תשלום) שמטרתה להפגיש את עצמאיות העיר כדי להפרות אחת את השנייה וליצור שיתופי פעולה; לוח משרות ארצי חינמי שבו אפשר גם לפרסם עבודה וגם למצוא עבודה; לוח סאבלטים עולמי לשוות שרוצות להחליף ביניהן בתים ולצאת לחופשה; לוח בייביסיטרים בחולון ועוד.

צוות המנהלות של השוות בחולון ואזור מונה את המייסדת יפית כחלון, אמה ישעיהו, לימור אברמזון ודודי זוהר.

הרעיון למכירת החצר הקרובה עלה אצלן לפני כחודש כאשר מישהי התייעצה בקבוצה איך אפשר למכור חפצים שלה מיד שנייה, קיבלה המון תגובות של "אם את עושה מכירת יד שנייה, גם אני מצטרפת אלייך". ראו הבנות כי טוב, הרימו הכפפה ויזמו מכירת ענק לכל מי שרוצה לחדש ולהתחדש.

בגראז' סייל ישתתפו עשרות מוכרות ובאירוע יימכרו מוצרי יד שנייה במצב מצוין וראוי לשימוש ובמחירים מצחיקים: בגדים, ספרים, חפצי נוי, אקססוריז, צעצועים, חומרי יצירה ועוד. בנוסף יציעו בדוכנים עוגיות, לימונדה, צמר גפן מתוק ועוד הפתעות.

המכירה במזומן, מומלץ לבוא עם הילדים, עם הרבה כסף קטן ושקיות מהבית וגם כובע ומים כי האירוע יתקיים תחת כיפת השמיים.

הצצות לפריטים שיהיו במכירה: https://www.facebook.com/events/1936718033014690

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר