פעילות הורים וילדים במרכז טיפ-טף
פעילות הורים וילדים במרכז טיפ-טף

מי אמר שלתינוקות אין ספר הוראות? ב"טיפ-טף" מוכיחים אחרת

הורים לקטנטנים זה בשבילכם: חגיגה של בלונים ובועות סבון, הצגות, דוכני ייעוץ, צילומי תמונות ופריטים שכל הורה מתחיל צריך לידו בהפנינג הקרוב של "טיפ-טף" בחולון

פורסם בתאריך: 19.7.18 11:56

מרכז טיפ-טף הוא מוסד מוכר בחולון, בעיקר להורים לפעוטות ולתינוקות, המגיעים למרכז לבילוי והעשרה לקטנטנים בגילאי לידה ועד גיל שלוש. בשבוע הבא (23 – 26 ביולי) יחגוג "טיף וטף" יום הולדת ארבע בהפנינג חגיגי, הילדים יוזמנו לבלות בפעילויות מוזיקליות, לחגיגה של בלונים ובועות סבון בחצר והאמהות ייהנו מדוכני יעוץ של צוות המדריכות, צילומי תמונות, מדוכני מכירות של המשחקים האהובים, פופים, מתנות והפתעות ועוד.

יום הולדת לטיפ-טף

יום הולדת לטיפ-טף

תפסנו את איריס גרנות, מנהלת מרכז טיפ-טף, אמא לשישה ילדים וסבתא צעירה, בעיצומן של ההכנות לקראת ההפנינג החגיגי לציון ארבע שנים להקמת המרכז. "בתוך ארבע שנים הפכנו להיות בית שני להרבה מאוד משפחות בחולון", אומרת גרנות. "באים אלינו לבילוי ולחוויה משותפת וגם על מנת לקבל מענה מקצועי איכותי להתלבטויות וצרכים יומיומיים ולדברים מורכבים יותר. יש לנו דור של הורים וילדים שגדלו אצלנו ודור של אחים טריים".

איריס גנות, מנהלת מרכז טיפ-טף. צילום: לי ענף

איריס גנות, מנהלת מרכז טיפ-טף. צילום: לי ענף

לדברי גרנות, צוות המדריכות של המרכז למד להכיר לעומק את הצרכים של קהל הקטנטנים ושל הורים לפעוטות ותינוקות. "המפגשים היומיומיים עם כמות עצומה כל כך של ילדים ומגוון רחב של מלווים – הורים, מטפלות, סבים וסבתות מאפשרים לנו לעשות התאמות אישיות לצרכים ספציפיים במענה אישי במסגרת ביקורים רגילים או במסגרת ייעוץ פרטי במרכז, בהרצאות, חוגים וסדנאות שלנו ובחוויות משותפות בהצגות ובפעילויות".

מהי מטרת העל של המרכז? 

"בראש ובראשונה חשוב לנו לעזור להורים להצליח ליהנות מהשלבים הראשונים של ההורות. כשמקבלים תינוק קטנטן, הוא מגיע הביתה בלי ספר הוראות וזהו התפקיד הכי יצירתי בעולם שמשלב הרבה אחריות, תקוות וחלומות. חשוב לי למלא את ארגז הכלים של ההורים והמטפלים/ות במענה שמתאים ספציפית לצרכים של אותו ילד והורה/מטפל. אנחנו מתחדשים ברעיונות ומתבססים על ידע עכשווי ומקצועי, מעניקים להורים כלים לתקשורת איכותית עם הקטנטנים ומאפשרים להם לעשות את הקשר בין הצרכים של הילד והידע הנכון מבחינה התפתחותית, תוך כדי חוויה משותפת ומכילה".



ההפנינג שייערך בתחילת השבוע הבא במרכז יכלול הצגות, פעילות של בועות סבון ומוזיקה והרבה כיף ברחבה. "נחלק מתנות איכותיות שמאפשרות לקחת את טיפ-טף הביתה. יהיה מרגש וכיף במיוחד משום שלהפנינג מוזמנים גם ילדים שגדלו אצלנו וכבר לא מבקרים במרכז מאז שהגיעו לגיל שלוש. הקטנים שגדלו והוריהם ניגשו אלי במהלך השנים וביקשו ממני לאפשר להם להגיע שוב למרכז ובמהלך ההפנינג גם הם מוזמנים לחזור ולשחק במשחקיה ולהשתתף באחת ההצגות. אנחנו מצפים לראות את כולם", אומרת גרנות ומסכמת: "אני מאוהבת בעבודה שלי ומתרגשת בכל יום מחדש לחוות ולראות אינספור עגלות, קטנטנים, הורים, סבים וסבתות ומטפלות שמגיעים לבילוי ולחוויה משותפת במרכז. אני מתרגשת לשמוע שרופאי ילדים וצוותים בטיפת חלב ממליצים על בילוי במרכז ואני נמסה בכל פעם מחדש כשאני נוכחת ברגעים בהם ילד עושה משהו בפעם הראשונה והורה שמבין משהו בעניין שהעסיק אותו או הטריד את מנוחתו".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר