נתי רז. "הקהל צמא"
נתי רז. "הקהל צמא"

הכינו את הממחטות: זמר הדיכאון מחולון במזרחית אורגינלית. צפו:

קחו 11 דקות וקבלו מזרחי, טורקי, כבד ובעיקר נכנס לנשמה. הזמר נתי רז מציג מחרוזת חדשה

פורסם בתאריך: 20.7.18 09:47

הוא להיט בקרב חובבי המוזיקה המזרחית הישנה, אותה מוזיקת נשמה שהביאה בזמנו אבי ביטר ותמיר גל ללב תרבות המוזיקה בישראל וכבשה לה מעריצים רבים. הזמר נתי רז מחולון, בן 25 נשוי ואב לילד בן ארבע, יצא בימים אלה עם "פרויקט הצוענים" המכיל מחרוזות של "שירי דיכאון מפעם" עם הבכי הדמעות וכל מה שמתלווה לזה, בדיוק כמו בשירי צוענים, שבהם גם אם המוזיקה שמחה, המילים קורעות לך את הלב.

הכינו את הממחטות, קחו 11:05 דקות והקשיבו למחרוזת החדשה של נתי רז וחנן ילד הפלא:

איך מגיע זמר מחולון ל"פרויקט הצוענים"? רז מסביר ש"חבר טוב שלי כל הזמן היה קורא לי צועני. הוא כנר די ידוע שעובד גם עם אייל גולן. הוא היה קורא לי צועני והיינו צוחקים על זה שצריך שיהיה פרויקט בשם כזה. כשהתחלתי לעבוד על הפרויקט החדש, זה הדבר הראשון שעלה לי לראש. מדובר במחרוזות של שירים עם ניחוח של פעם, מוזיקה מזרחית מהז'אנר הכבד יותר".

במחרוזת הנוכחית מארח רז את חנן ילד הפלא, שכבר מזמן אינו ילד ותורם את קולו בייחודי לפרויקט. על החיבור בינו לבין חנן ילד הפלא, הוא אומר: "אני מאוד אוהב את חנן ואת השירים שלו, הייתי שומע אותו בילדותי לצד זמרים נוספים וגדולים שאהבתי ואני עדיין אוהב כמו איברהים טטליסס ,עופר לוי ,עמיר בניון. במחרוזת החדשה בחרתי לארח אותו, יצרתי איתו קשר והחיבור בינינו היה מיידי. נכנסו לאולפן ובשעה סיימנו את הכל. כנראה שזה אמור היה להיות".



איך אתה משלב בין חיי משפחה לבין המקצוע שלך כזמר מועדונים?

"אשתי ובני הם אהובים עלי מכל, הם נותנים לי את הכוח לשיר וליצור. מאז שהילד נולד באמת נמנעתי מלהופיע אבל לאחרונה אני חושב שכבר לא נשארה לי ברירה ואצטרך לחזור אל הבמה ולמצוא את הדרך לשלב בין חיי הלילה וחיי המשפחה, בעזרת השם. אני לא דואג. אני כרגע במגעים עם מספר מועדונים לקיים הופעת השקה למחרוזת".

מה מחכה לנו במחרוזת הבאה, מי יתארח?

"האמת שיש כבר רעיון למחרוזת חדשה ואני מאמין שממש בקרוב אתחיל לעבוד עליה באולפן. הקהל ממש צמא לשירים האלה ויש חוסר מוחלט במוזיקה המזרחית האורגינלית של פעם. לגבי זהות הזמר שאיתו אעשה דואט, אני מעדיף לשמור את שם האורח ושמות השירים שנבצע בה כהפתעה, קצת סבלנות כמו שאומרים".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר