מושיקו פרץ. מחכה לאליקו
מושיקו פרץ. מחכה לאליקו

משה פרץ של חולון בכלל רוצה להיות ליאור נרקיס

מושיקו (הזמר) מחכה לאליקו (השדרן) כדי שסוף סוף ישמיע גם אותו ברדיו. בינתיים עובד הזמר החולוני על מופע ואלבום חדש ונזכר בימים שהיה תלמיד תיכון באיילון

פורסם בתאריך: 26.7.18 15:14

מושיקו (משה) פרץ מקווה בגיל 35 לפרוץ קדימה. מי שהתחיל את הקריירה המוזיקלית שלו לפני 20 שנה מקווה שיום אחד אליקו, שדרן הרדיו המתמחה בז'אנר המוזיקה המזרחית, ישמיע גם אותו, הוא לא פוסל השתתפות בתכנית ריאלטי, הכל כדי שהקריירה שלו תנסוק קדימה.

"כעת אני עובד על מופע חדש ואלבום חדש ובניהולה של המפיקה קתי, אני מאמין שהשמיים הם הגבול", אומר מושיקו פרץ, בן 35, חולוני מלידה. הוא גר בקריית שרת ועובד כמנהל שיווק בתחום החשמל והמודל שלו הוא לא אחר מאשר ליאור נרקיס.

"מאמי מאמי" של מושיקו פרץ. צפו: 

 

בילדותו למד בבית הספר אשכול, שם התגלה לראשונה אצלו הכשרון המוזיקלי כאשר בגיל 11 העז להופיע בפני קהל באירוע משפחתי ומאז, החליט בליבו, "אני אהיה זמר". את לימודי התיכון עשה במגמת המוזיקה בבית הספר איילון, שם נחשף לעוד סגנונות מוזיקליים וגילה כי מוזיקה יכולה לגשר על פערים בין אנשים. "היינו יושבים חבורות חבורות על הטריבונה ויום אחד הוצאתי את הדרבוקה והתחלתי לתופף. היו מחיאות כפיים וחבר מחבורת הרוקיסטים הצטרף עם גיטרה וכך ניגנה בסוף תזמורת שלמה".

בגיל 15 פנה ליוסי גיספן התמלילן שיכתוב לו שיר – "וכך נולד הסינגל הראשון שלי שזכה להצלחה רבה. מאז הופעתי בכל מקום שהזמינו אותי אליו". קצת לפני שהתגייס לצה"ל הוציא פרץ את האלבום הראשון שכתבו לו יוסי גיספן ועדי לאון ואף הקליט דואט עם תמיר גל. לאחר כשנה הוציא שוב אלבום ובו הקליט דואט עם נוטיס, הזמר היווני. כל תהליך הוצאת האלבומים היה מלווה בהוצאות כספיות גדולות שחלקן מימן בעצמו באמצעות ההכנסות מההופעות, וחלק מימנו עבורו המשפחה וחברים.

את שירותו הצבאי עשה בחיל האוויר בשדה דב כמש"ק אירועים ללהקה הצבאית. הוא אמנם לא התקבל לללהקה בגלל הפרופיל הגבוה שלו, אך כיוון שהם ביצעו את החזרות באותו בסיס, הוא ביקש להצטרף וכך יצא שהם הזמינו אותו מדי פעם להופעות. מאז שחרורו הוציא פרץ כשמונה סינגלים שלא הצליחו כל כך. לדבריו, "הניהול לא היה מוצלח. אבל עכשיו פניתי לחברה חדשה שתייצג אותי ואני כבר מרגיש את השינוי באוויר".



"אני מושפע מהרבה סגנונות מוזיקליים", הוא מעיד, "אבל המודל שלי הוא ליאור נרקיס בזכות עוצמת הקול שלו והרגש שהוא מעביר בהופעות. השאיפה של כל זמר בתחום הזמר הים תיכוני הוא להיות האייל גולן הבא, אבל ליאור נרקיס עושה לי את זה יותר".

זה לא קצת מאוחר לפרוץ קדימה בגיל 35?  

"אני מאמין בעצמי ומאמין שגיל 35 הוא הגיל הנכון לאחר לפרוץ קדימה לאחר שבשלתי".

מה היית רוצה שיקרה בקרוב?

"אליקו שדרן הרדיו גילה כל כך הרבה כשרונות. אני מקווה שיום אחד גם ישמיע אותי. אני גם לא פוסל ללכת לריאלטי מוזיקה – אין בזה כל פסול, או לתכניות אירוח – ירון אילן שדרן ומנחה בחסד עליון ומוערך מאוד. אני מודה על כל הפרגונים לאורך השנים ואשמח להתארח גם אצלו בתכנית 'שישי שמח'".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר