שלום אסיאג. צילום: רשת
שלום אסיאג. צילום: רשת

מה עשה הבוקר שלום אסיאג בתל גיבורים בחולון?

"אנחנו באמת תקועים חזק בשנות ה-80", אמר בהתרגשות תושב השכונה שבא לבקש חתימות

פורסם בתאריך: 1.8.18 11:16

התרגשות גדולה אחזה בתושבי שכונת תל גיבורים בחולון כאשר כוכבי הסדרה "שנות ה-80" הגיעו הבוקר ליום צילומים ברחוב הציפורן 4.

הלהיט הטלוויזיוני שנות ה-80 – קומדיית מצבים ישראלית, שיצרו האחים שלום ומני אסייג בשיתוף עם ליאור פריד – משודת מאז שנת 2014 ב"רשת" (ערוץ 13). צילומי העונה הרביעית של הסדרה החלו בחודש יוני האחרון ובמסגרתם צולמו כוכבי הסדרה הבוקר באזור הפילבוקס בחולון.

כוכבי שנות ה-80. צילומי העונה הרביעית בחולון. צילום: "רשת"

הסדרה עוסקת בצורה הומוריסטית בנעוריו של הקומיקאי שלום אסייג ומשפחתו, החיה בשנות ה-80 בטירת כרמל. העיר קולטת העלייה מנקזת לסיפור את בני העדות השונות, על כל הסטיגמות של העיר. הסדרה מתארת את ילדותו של אסייג ומציגה את בני משפחתו: האם ליליאן, האב פרוספר, האחות הגדולה אילנה והאח הצעיר מני, לצד חבריהם וקרוביהם.

בין שחקני הסדרה האהובה שנראו הבוקר על הסט: שלום אסייג, אוולין הגואל, דניאל אסייג, עופר שכטר ואחרים. השמועה על הפרק המצולם בשכונה הביא עשרות מתושבי תל גיבורים למקום שביקשו חתימות. יוסי, תושב השכונה, לא הסתיר את התרגשותו ואמר: "סבבה שחשבו לצלם פה, שכונת תל גיבורים היא שכונה של פעם, תקועה חזק בשנות ה-80 ואני מקווה שיבואו לפה עוד. יש לנו הרבה אתרים להראות להם".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. איילה משה

    כפרה עליכם גדלתי בציפורן 4 בכניסה ג' הצמודה לגן ציבורי בקומה השניה. אם תרצו סיפורים על הבלוק הזה יש לי ברוך השם. בציפיה גדולה לעונה הבאה. איילה משה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר