מיני טייפון בתערוכת צה"ל בחולון
מיני טייפון בתערוכת צה"ל בחולון

לראשונה: צה"ל מגיע בכל הכוחות להיכל הטוטו בחולון

למי שהתגעגע לפנקס החוגר, תערוכת ענק של צה"ל תציג בהיכל הטוטו במהלך חג הסוכות. כל הפרטים ואיך משיגים בחינם כרטיסים

פורסם בתאריך: 19.8.18 15:44

בחודש ספטמבר הקרוב, במהלך חג הסוכות, תיערך לראשונה ובאופן חד פעמי תערוכת "צה"ל שלנו", בהובלת צה"ל ומשרד הביטחון. התערוכה הענקית תציג בהיכל הטוטו בחולון מסע מרתק בצה"ל מהקמתו ועד היום.

המבקרים בתערוכה יקבלו עם כניסתם "חוגר" אישי ואינטראקטיבי, שילווה אותם לאורך כל התערוכה ויאפשר לצבור נקודות בפעילויות השונות. בסוף הביקור, יוכלו המבקרים לגלות בעזרתו מה התפקיד המתאים להם.

התערוכה, המובלת על ידי החטיבה הטכנולוגית ליבשה באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בשיתוף כלל האגפים והזרועות בצה"ל ומשרד הביטחון, תתפרס על שטח של כ-11.5 דונם בהיכל הטוטו בחולון. בהקמתה מושקעות כ-250 שעות, לא כולל השעות של הקמת התפאורה שנעשית כבר מדי יום במפעלים.

בתערוכה יהיו מספר מתחמים הכוללים מנהרת זמן "מתש״ח ועד תשע"ח", מיצג תולדות צה"ל וחמישה מימדים (אוויר, ים, יבשה, המוח האנושי וטכנולוגיה), מיצגים ופינות משחק אינטראקטיביות, מתחם כלי רכב קרביים משוריינים (רק"ם) ורכב ומתחם השטת סירות.

התצוגות יורכבו מיותר מ-100 מסכים בגדלים שונים, כ-20 משחקים ואפליקציות אינטראקטיביות: התנסות ברובוטים, סימולטור טיסה, הרכבת סירות, סימולטור צניחה, ספר מור"קים, משחק אינטראקטיבי של אגף המודיעין ועוד

לקראת פתיחת התערוכה אמר הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט: "צה"ל הוא צבא העם אשר קורותיו שלובות בקורותיה של מדינת ישראל. התערוכה המתעדת 70 שנות ביטחון ועשייה צבאית וחברתית, שתיפתח בפני הציבור הרחב במהלך חג הסוכות, היא מיצג רחב אשר מכיל בתוכו מגוון תחומי עשייה של חיילי צה"ל ומפקדיו. זהו סיפורו של צבא ההגנה לישראל, צבא הגדל ומתעצם, נלחם, מוביל ומנצח בכל משימה".



עוד ציין איזנקוט: "צה"ל, משרד הביטחון והתעשיות הבטחוניות מציגים את התפתחותם והתקדמותם עם השנים, ופותחים צוהר לעוצמתו של צה"ל ביבשה, באוויר, בים ובסב"ר, בטכנולוגיה, בלוגיסטיקה וברפואה הקרבית. החל מהגיוס והטירונות ודרך מסלולי השירות השונים, בכולם בולט יתרונו האמיתי של צה"ל – היתרון האנושי. אנו מזמינים אתכם לתערוכה המותאמת לכל גיל ובה תוכלו לפגוש את צה"ל על כל רבדיו וגווניו. אני בטוח כי תמצאו בה משהו ייחודי מצה״ל שלכם".

שעות פעילות התערוכה: 20.09 פתיחה לקהל הרחב ב-16:00, כניסה אחרונה ב-19:00 (נסגר ב-21:00); 21.09, 23.09 פתיחה ב-09:00 עד 12:00 (נסגר ב-14:00); 25-27.09 פתיחה ב-09:00-19:00 (נסגר ב-21:00). הכניסה חינם ומותנית בהרשמה מראש באתר https://www.idf.il.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דוד

    בהיכל הטוטו צהל מוגן. אין עפיפונים ואין ם חמאס. כאן אפשר לעשות שרירים ולהרשים את הבנות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר