לובה שרגא

נותנים בראש: המגזין המנצח של הסטייליסטית מחולון

עם מגזין אינטרנטי ועשרות אלפי עוקבים באינסטגרם, מתעדכנת ומעודכנת בכל טרנד, אאוטפיט וסטיילינג: לובה שרגא בפרויקט מובילי הרשת של "השקמה-חולון"

פורסם בתאריך: 8.9.18 17:18

לובה שרגא, בת 30, היא אישה מרשימה, ססגונית, פמיניסטית, מוקפדת בהופעתה החיצונית, כולל הקעקועים שעל גופה. הנתונים האלה ללא ספק מסייעים לה להיות אחת ממובילות דעת קהל בכל מה שקשור באופנה וטיפוח.

עם מגזין אינטרנטי ועשרות אלפי עוקבים ברשת האינסטגרם, שרגא מתעדכנת ומעדכנת בכל טרנד, אופנה חולפת או קבועה ולא פעם מכתיבה עיצובים וסטיילינג. ומתברר, שהכל התחיל כמעט במקרה. "אני נמצאת בתחום הדיגיטל כמעט עשור", היא מספרת. "לאחר סיום השירות הצבאי, כמו כולם, עבדתי פרק זמן קצר בשירות לקוחות, כמו כולם ושלא כמו כולם, לא טיילתי בכל העולם ולא חיפשתי את עצמי. התחלתי מיד לעבוד במשרד פרסום. לפני תשע שנים פתחתי את המגזין שלי, שאז עוד היה בלוג. הייתי ילדה בת 21, ולפני זה, בעצם, לא הייתי ממש קיימת". זה התחיל כתחביב אך עם השנים המגזין צבר תאוצה והתחיל להתפתח למשהו בלתי נפרד מהחיים שלה. "היום הוא בעצם ערוץ עבודה בשבילי ואני יכולה להתפרנס ממנו", היא מוסיפה.

ככל שקהל הגולשים והעוקבים של שרגא גדל, חברות האופנה והמותגים המובילים בישראל התקשו להתעלם ממנה. כיום היא מהווה ערוץ פרסום ותוכן לכמה מהחברות האלו. ג'יבנשי, טום פורד, לנקום ול'אוקסיטן הם חלק מהשמות המוכרים שעובדים איתה בשיתוף פעולה פורה. "אני עובדת עם מותגים ויוצרת תוכן עבורם כתבות למגזין, תמונות לאינסטגרם וסרטוני סטורי".

כמה זמן מהיום שלך מוקדש לתחום?
"אני מקדישה לפחות חצי יום עבור האתר. כל יום, כולל חופשות וחגים".

האם זהו עיסוקך היחיד?
"כן. אני עובדת גם עם לקוחות עסקיים שהם נגזרת של העבודה במגזין, כיוון שאני מנהלת להם מדיה חברתית עבור לקוחות ועבור אתרים נוספים ולא רק עבור האתר שלי. בסופו של דבר, הכל מתקשר לתחום אחד אבל יש דברים שאני עושה עבור עצמי ויש דברים שנעשים עבור לקוחות שלי".

שרגא, ותיקה בתחום, מצביעה על השינויים בתחום המדיה החברתית שהיא מכירה מקרוב: "התחום השתנה ללא הכר ובמיוחד בשנתיים האחרונות. כשנכנסתי לתחום לא היתה תפישה והבנה מצד הציבור לתחום המדיה החברתית. מבחינת רבים זו היתה מדיה לא קיימת וגם אנשים בגילי לא הבינו כל כך במה אני עוסקת. היום גם אנשים מבוגרים מבינים ויודעים ואפילו מבקשים ממני טיפים לשיפור הערוצים החברתיים שלהם ברשת".



לפני כשנה עברה שרגא להתגורר בחולון, שבה, כך לדבריה, הספיקה להתאהב. בערך באותו הזמן גילתה את כוחה של הרשת במימון טקס חידוש הנדרים שלה ושל בן זוגה. בסך הכל באמצעות קמפיין מימון ההמונים גייסו בני הזוג 15 אלף שקל לשתי עמותות למען בעלי חיים.

כמובילת רשת, יש לך קווים אדומים בהובלת קמפיינים?
"בהחלט. אני מוותרת על קמפיינים בכל פעם שאני חושבת שישנו סיכוי שאנשים יוציאו כסף לחינם בגלל המלצה לא נכונה. בני הנוער רבים עוקבים אחרי ומאוד מתעניינים בתחום הטיפוח וטיפול בבעיית האקנה שפוגעת בביטחון העצמי שלהם. חברות רבות במשק פונות אליי בעניין הזה, על מנת שאמליץ על המוצרים שלהם. אם אני לא חושבת שאמרח מוצר כלשהו על הפנים שלי ולא אהיה מסוגלת להשתמש בו, בוודאי שלא אמליץ לאחרים. זאת הסיבה שאני מוותרת לפעמים על קמפיינים בתשלום. חשוב לי להיות אמינה. אני לא רוצה להעניק את התחושה הלא נעימה לאנשים שהוציאו כסף לחינם בגלל המלצה לא נכונה שלי".

יש לך סגנון ייחודי. מהי ההשראה שלך לקעקועי הגוף הייחודיים, לכתיבה השנונה והצילומים המושקעים?
"הייתי רוצה לומר שאני יודעת אבל אני לא ממש משוכנעת שאני יודעת את התשובה. זה התחיל לדעתי מההתעניינות באופנה ונבנה לאט לאט כרובד על גבי רובד. מאוחר יותר התחלתי להתעניין בביוטי והכול נשזר יחדיו. כשעברתי לבית משלי התחלתי להתעניין בעיצוב פנים והמוטיב הוא בעצם הסגנון שלי. אני רואה התפתחות בסגנון לאורך השנים אבל אני לא יכולה לשים את האצבע על המקור. זהו תהליך פנימי שהתפתח לאורך השנים".

עם מי היית רוצה לשבת על כוס קפה?
"
הייתי רוצה לפגוש לקפה את כריסל לים (https://thechrisellefactor.com) שהיא, מבחינתי, השראה טוטאלית בתחום הסושיאל מדיה. היא מנהלת צוות שעובד על הפקת תוכן עבורה ויש לה סוכנות בה היא מספקת שירותים לאנשים אחרים. היא מאוד אסתטית וחרוצה ואם היתה לי הזדמנות לשבת עם דמות כמוה או עם כל אישה חרוצה שעובדת קשה, הייתי שמחה לעשות את זה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר