ספיר יולי

המורה לעתיד מחולון שהפכה לכוכבת אינסטגרם

עם תמונות בבגדי ים, כדורגלן צמוד ולא פחות ממאה אלף עוקבים, ספיר יולי לא ממש מתרגשת מהתגובות

פורסם בתאריך: 14.9.18 11:11

תכירו את ספיר יולי. אם השם שלה נשמע לכם קצת מוכר, זה אולי כי צילומים שלה הופיעו במגזין בלייזר, היא גם מאורסת לאריק ינקו, שוערה של הפועל תל אביב וחוצמזה, היא כוכבת רשת שכל תמונה שלה זוכה לאלפי תגובות ולייקים והיא מצידה מעטרת את חשבון האינסטגרם שלה בתמונות עם בגדי ים זעירים.

יש לה, לספיר יולי, בת 24 מחולון, סטודנטית להוראה שבעתיד הלא-רחוק תהיה מורה בישראל, נתונים גופניים מרהיבים, גם לא פחות מ-101 אלף עוקבים והיא מספרת שהיא "מעלה כל מיני תמונות מהחיים האישיים שלי. האינסטגרם שלי הוא ציבורי ואני מאפשרת למי שרוצה לעקוב אחריי לצפות בתמונות ולהגיב".

הצילומים שלך סוחפים אינספור תגובות. את חסינה גם מתגובות לא נעימות?

"אני לא ממש מתרגשת מתגובות וכמו שאמרתי, העמוד שלי פתוח,יש תגובות פחות נעימות לפעמים אבל לומדים לחיות עם זה ואגב, למי שתוהה, הכל אצלי טבעי".

איך הפכת לכוכבת רשת?

"האמת שלגמרי במקרה. העליתי לפני ארבע שנים תמונה בבגד ים שגרפה מאות לייקים ופורסמה בכל מיני עמודים של בחורות ומשם זה המשיך לזרום. לפני כחודש עברתי את ה-100 אלף עוקבים".

היא מצטלמת גם לקמפיינים שונים שמכניסים לה שכר מצוין, והיא מודה שהיא מעדיפה לעבוד עבור שכר על פני מתנות חינם שניתנות לכוכבי רשת. "זו עבודה לכל דבר ועם זאת אני לא מוכנה להפוך את האינסטגרם שלי לכלי מסחרי. פונים אלי מחברות מסחריות כדי שאפרסם מוצרים שלהן בחשבון שלי אבל אני פחות אוהבת את זה ולא רוצה להפוך את זה לממש עבודה אלא יותר לעלות תמונות בכיף שלי".

בואי נדבר על כסף. מתעשרים מזה?

"יש מובילות דעת קהל שממש חיות מזה, עובדות בתחום הזה כל הזמן ויוצרות שיתופי פעולה מסחריים. יש בתחום הזה לא מעט כסף למי שיש לה יכולת השפעה על דעת קהל ומשפיעה על עשרות אלפים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר