"קאיטוש הילד המכשף". צילום: לירן לוי
"קאיטוש הילד המכשף". צילום: לירן לוי

קרוב לבית: כל אירועי סוכות בחולון

ההפקות, ההצגות והמופעים: איפה, כמה ומתי? "השקמה-חולון" עם כל הפעילויות בעיר בחול המועד סוכות. הילדים מאוד ייהנו

פורסם בתאריך: 21.9.18 10:04

סוכת העיר המסורתית בחולון תארח השנה את ירדנה ארזי ואת שרה'לה שרון, וגם הדג נחש ואמנים אחרים יהיו ותושבי העיר מוזמנים להיות אושפיזין.

האירוע החגיגי הראשון יתקיים ביום שני, מוצאי חג ראשון של סוכות, 24 בספטמבר, החל מהשעה 19:30, ברחבת המדיטק (שדרות גולדה מאיר 6). בשעה 20:45 תחל במקום תכנית אמנותית עם הופעת להקות המחול הייצוגיות של חולון הורה רעים ובשעה 21:30 תופיע הזמרת ירדנה ארזי שתשיר ממיטב להיטיה לאורך השנים. הכניסה חופשית. במהלך חול המועד תושבי חולון מוזמנים להשתתף בפעילויות שיתקיימו, ללא תשלום, בתוך הסוכה:

שלישי, 25 בספטמבר, 19:30-17:30 – מתחם משחקים וסדנאות יצירה לילדים. 21:30-20:00 – שרה'לה שרון בזמר עברי.

רביעי, 26 בספטמבר – 18:30-17:30 – משחק חידות ורמזים למשפחות עם ילדים בני 7 ומעלה (יש להירשם מראש באתר חיבורים חולון); 20:00-19:00 – משחק חידות ורמזים למשפחות עם ילדים בני 7 ומעלה (יש להירשם מראש באתר חיבורים חולון); 22:30-20:30 – הקרנת הסרט "אושפיזין" בשיתוף "סינמה שושנים" של המרכז הקהילתי נאות שושנים.

חמישי, 27 בספטמבר – 19:30-17:30 – סדנאות והפעלות ע"י תנועת "תרבות"; 21:30-20:00 – הזמר מיקריץ בשירים מכל הזמנים.

ירדנה ארזי. צילום: עידו לביא

צילום: עידו לביא

בני הנוער מוזמנים להשתתף בפסטיבל סוכות מדליק – "מלחמת כריות", שיתקיים ביום שלישי, ה- 25 בספטמבר, בשעה 20:00, במועדון השברולט, רחוב המנור 9, בהשתתפות: אופק המלאך, פלד וקיטי דיג'ייס:MOR DAVID, SHLOMI HAY , OMER PH, DJS SHEVROLET. עלות: 30 שקל (20 שקל במכירה מוקדמת).

אירועים נוספים לנוער

מוצ"ש, 22 בספטמבר, בשעה 20:30 – ערב שרים כחול-לבן עם הרכב הצעירים (עלות: 10 שקל). רביעי, ה- 26 בספטמבר, בשעה 20:00 – ערב במה פתוחה לזמרים ולנגנים (כניסה חופשית). חמישי, ה- 27 בספטמבר, בשעה 20:00 – אליפות הפורטנייט של חולון (עלות: 20 שקל, מותנה בהרשמה מראש, מספר המקומות מוגבל). הפרס לזוכים: אוזניות, מקלדת ועכבר גיימינג.

כמו כן, יקיימו מוסדות התרבות בחולון מגוון אירועים לקטנים ולגדולים במהלך ימי החג ובראשם, פסטיבל "צלילי ילדות" המסורתי שיתקיים בתיאטרון חולון המחודש. בין היתר, ישתתפו השנה בפסטיבל האמנים: הדג נחש, רבקה מיכאלי, אבי גרייניק, עידן אלתרמן, ירדן בר כוכבא ועוד.

פסטיבל צלילי ילדות 2018 בתיאטרון חולון

פסטיבל צלילי ילדות בתיאטרון חולון, יתקיים בחול המועד סוכות בתאריכים 25-27 בספטמבר והשנה בסימן חברים, חברות ודיאלוג. בפסטיבל כ-20 מופעי והצגות לילדים ולכל המשפחה. הפסטיבל ייפתח עם בכורה עולמית של להקת הדג נחש לילדים ובו יבצעו עיבודים לשיריהם הידועים ושירי ילדות אותם הם אוהבים.

פסטיבל צלילי ילדות 2018. מופע מחול "חייל הבדיל". צילום: יוסי צבקר

עוד בפסטיבל:  "מוזיקה למשל" – קונצרט בשילוב מולטימדיה והתזמורת הסימפונית חיפה ובכיכובם של  רבקה מיכאלי ודן קיזלר, "שירים וחברים" מופע של שירה ביחד עם הקהל של  שירי הילדות שכולנו אוהבים עם אבי גרייניק, עידן אלתרמן וירדן בר כוכבא, "דירה להשכיר" מופע תיאטרלי מוסיקלי המשלב את הילדים עוד בשלבי ההכנה ואחר כך גם במופע, ההצגה "רוברט הארנב ומר פרוקופייב", על פי יצירתו המוזיקלית של המלחין רון ויידברג. כמו כן יתקיימו מופעי מוזיקה מדליקים לילדים עם "אדון שוקו" של להקת תפוזים שתעלה עם מיטב שירי אריק איינשטיין, "האוצר" מופע מוזיקלי לכל המשפחה מתוך אלבום הילדים המצליח "האוצר" עם מופע אורח של יוסי מרשק, מופע מחול מרהיב "חייל הבדיל" ושלל הצגות אורחות "הצרצר והנמלה", "לציונה יש כנף אחת", "טיול לכוכב הגבינה" ועוד.

הדג נחש לילדים. צילום: אוהד רומנו

מתי? 25-27 בספטמבר. מחיר: 30-90 שקל. מיועד לילדים בגיל 4 ומעלה. תיאטרון חולון, שדרות קוגל 11 בית יד לבנים, חולון

סוכות במרכז לאמנות דיגיטלית עם הסדנה לבניית צעצועים זזים

המרכז לאמנות דיגיטלית בחולון יקיים בחג סוכות את הסדנה לבניית צעצועים זזים, בהנחיית נגה אלחסיד, במסגרת "מקס מכונות ומלאכות". בסדנה יכירו הילדים מנגנוני תנועה פשוטים ויוכלו לבנות  צעצוע קטן ומצחיק מקרטון ונייר, גומיות, חוטים וצעצוע שיודע לנפנף בכנפיים או למחוא כפיים, לעלות ולרדת, או לאכול פיצה, תלוי ביכולות ההמצאה של המשתתפים. הסדנה מאפשרת למשתתפים המחשת עקרונות הנדסיים-מכאניים באמצעים פשוטים, וברוח משתעשעת, תרגול פתרון בעיות יצירתי וחשיבה המצאתית.

סוכות במרכז לאמנות דיגיטלית עם סדנה לבניית צעצועים. צילום: נגה אלחס

מתי? יום שלישי ה- 25 בספטמבר: סדנה ראשונה: 10:00-11:30, סדנה שנייה: 12:30-14:00. מתאים לילדים מגיל 8 (ילדים מתחת לגיל 10 בליווי מבוגר). מחיר: 70 שקל, 10% הנחה לתושבי חולון. המרכז לאמנות דיגיטלית, האמוראים 4 ג'סי כהן חולון

סוכות במדיטק חולון – הצגות איכות לילדים

תיאטרון המדיטק חולון יקיים במהלך חול המועד סוכות בתאריכים 25-29 בספטמבר 2018 חגיגה של הצגות לילדים ולכל המשפחה. ההצגות מציעות אפשרות לבילוי זמן איכות עם הילדים מגיל 3 ועד גיל 12, חלקן חדשות שהועלו לראשונה בעונה זו וחלקן מנכסי צאן הברזל של תיאטרון המדיטק, הצגות זוכות פרסים ושבחים.

"המסע המופלא לארץ המילים". צילום: יוסי צבקר

בין ההצגות: "המסע המופלא לארץ המילים" הרפתקה מצחיקה לילדים על פי ספרו של רוביק רוזנטל בבימויו של נעם שמואל, "קאיטוש הילד המכשף" – פנטזיה תיאטרלית על פי ספרו של יאנוש קורצ'אק ובבימויו של גמא פריד (זוכת בפרס הבימוי ופרס השחקן המצטיין בפסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2018), "הכבש השישה עשר" – מחזה מוזיקלי עפ"י ספרו של יהונתן גפן ובבימוי של משה קפטן, "אריה הספריה" מחזה מוסיקלי עפ"י ספרה של מישל קנודסן, בבימויו של רוני פינקוביץ', מאת אלי ביז'אווי למוסיקה של רן בגנו (זוכת פרס הכוריאוגרפיה וציון לשבח על משחק ותלבושות לשנת 2015 ועוד.

מתי? 25-29 בספטמבר. מחיר: 75-45 שקל, שדרות גולדה מאיר 6 (מול קניון חולון). חניה חינם

סיור בלשי וסדנת להכנת תיק עם מסר אישי במוזיאון העיצוב חולון

מוזיאון העיצוב חולון מזמין את כל המשפחה לסיור בתערוכת הקיץ החדשה במוזיאון ופעילות מדליקה לילדים שבה ילמדו על תקשורת חזותית וכיצד אפשר לייצר מסרים בלי מילים. הילדים וההורים מתחילים את הביקור בסיור בלשי בין העבודות, במהלכו יסיירו המשתתפים בגלריות בהנחיית מדריכי המוזיאון. באמצעות משימות קצרות, יבחנו המשתתפים, דרך עבודותיו של סטודיו זגמייסטר & וולש, כיצד יוצרים דימוי משכנע, איך מצליחים להביע ולעורר רגש באמצעות צבע, צורה וחומר. במהלך הסיור יפגשו המשתתפים בקוף מתנפח ענק, "מד אושר" שמורכב ממסטיקים צהובים ותמרורים המובילים לשום מקום.

סוכות במוזיאון העיצוב חולון . צילום: שי בן אפרים

החלק היצירתי של הביקור הוא סדנת "תיק תקשורת" – סדנת עיצוב מהנה להורים ולילדים, בה יתנסו המשתתפים ביצירת "שפת סימנים" גרפית ללא מילים. באמצעות צורות, תמונות וצבעים יעצב כל משתתף תיק עליו מסר אישי בשפה חזותית.

מתי? 24 בספטמבר עד לעשירי באוקטובר– חול המועד סוכות, מחיר: כרטיס משפחתי – 120 שקל לזוג הורים וזוג ילדים (30 שקל לכרטיס). מדיטק חולון – גולדה מאיר 6, חולון

הביטלס במוזיאון הילדים הישראלי

מוזיאון הילדים בחולון עורך  סיורים בהדרכת מדריכים במסלולי התערוכה "ביטלס- מסע הקסם המסתורי" על אודות הלהקה המושמעת והמצליחה ביותר בכל הזמנים שהפכה לסמלו של דור שלם. במהלך הסיור בתערוכה יגלו המסקרים מהו סוד ההצלחה של הלהקה ואיך ניתן באמצעות מוזיקה לבטא יצירתיות ולקיים תקשורת ביו אישית. התערוכה מיועדת לילדים מגיל 5 ומעלה ולכל המשפחה (כולל סיורים ייעודיים למבוגרים).

הרשמה טלפונית מראש. מחיר: 65 שקל. הכניסה החדשה למוזיאון היא מרחוב מפרץ שלמה 66, חולון.

הביטלס במוזיאון הילדים. צילום: צביה בינדר

אירועי החגים יסתיימו ביום שני, הראשון באוקטובר, שמיני עצרת, בשעה 20:30, עם ההקפות השניות של שמחת תורה, שיתקיימו השנה ברחבת המדיטק (וזאת, בשל השיפוצים שנערכים בכיכר ויצמן). בתכנית: הזמר אסף שפר ולהקתו במוזיקה יהודית. האירוע יתקיים בהשתתפות הרב הראשי לחולון, יושב ראש המועצה הדתית וחברי המועצה הדתית. הכניסה חופשית.



 

 

 

 

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר