"דוכן הראמן". קומדיה יפנית עכשווית
"דוכן הראמן". קומדיה יפנית עכשווית

גם ראמן יהיה: סרטי החובה בפסטיבל הקולנוע היפני בחולון

אנימה של אחד מגדולי המאסטרים בתחום, דרמות משפחתיות הפותחות צוהר אל החברה היפנית העכשווית, אקשן, דוקו וגם קומדיה שעוסקת במה שהישראלים אוהבים - דוכן ראמן

פורסם בתאריך: 16.10.18 17:01

פסטיבל הקולנוע היפני "אקי- נו" (סתיו) המתקיים בתמיכת THE JAPAN FOUNDATION ושגרירות יפן בישראל, ייפתח בשבוע הבא בסינמטק חולון, זו השנה השלישית. הפסטיבל מופק על ידי סינמטק חולון ויוקרנו במהלכו תשעה סרטי קולנוע יפניים חדשים שיוקרנו במקביל בהקרנות בכורה בסינמטקים שונים ברחבי הארץ, בין השאר גם בירושלים.

הפסטיבל ייפתח ב-22 באוקטובר עם הקרנת הסרט החדש "דוכן הראמן" של הבמאי אריק קהו, ויינעל ב-3 בנובמבר עם הקרנת סרט האנימציה "מיראי", פרי יצירתו של האנימטור מאמורו הוסודה. סרטי הפסטיבל צפויים להיות מוקרנים בסינמטקים נוספים ברחבי הארץ בערים חיפה, ירושלים, תל אביב, הרצליה ושדרות.

תעשיית הקולנוע היפני מתקיימת כבר למעלה ממאה שנים ונחשבת לחמישית בגודלה בעולם עם 400 סרטים אשר יוצאים מדי שנה. רק מעטים מסרטי הקולנוע היפני מגיעים להקרנות מסחריות בישראל. במהדורתו השלישית של פסטיבל "אקי-נו" יוצגו בבכורה בישראל תשעה סרטים שיצאו ביפן בתקופה האחרונה המייצגים ז'אנרים עיקריים בקולנוע היפני העכשווי: הדרמה המשפחתית, קומדיה, אנימה ואפילו סרט סמוראים כמיטב המסורת היפנית.

ואלו הם הסרטים שיוקרנו במסגרת הפסטיבל:

"דוכן הראמן" – קומדיה עכשווית המשלבת את תרבות האוכל היפנית עם דרמה מרגשת שמעניקה כבוד לעבר ולמסורת היפנית רבת השנים של הכנת הראמן. במאי: אריק קהו.

"קיסקי: עם הזריחה" – סרט צעיר ברוחו המספר על הקמת אחת מלהקות הבנים המצליחות של יפן והמאבק המשפחתי של שני אחים באביהם המסורתי. דרמה מוזיקלית המבוססת על סיפורה האמיתי של אחת מלהקות הבנים הפופולריות ביפן, GreeeeN שנוסדה ב-2002.

"קיסקי: עם הזריחה". סיפור אמיתי על להקת בנים ביפן

"קיסקי: עם הזריחה". סיפור אמיתי על להקת בנים ביפן

"אסאקו 1 ו+2"–  בבימויו של ריוסוקה מגוצ'י ,המספר על זוג שמתאהב, עד שהיעלמותו של הבחור קוטעת את הקסם. שנתיים מאוחר יותר, הבחורה מכירה במקרה בחור אחר, הדומה לו שתי טיפות מים.

"אסאקו 1 ו+2". סיפור אהבה

"אסאקו 1 ו+2". סיפור אהבה

"מיראי" – סרט אנימציה חדש של האנימטור היפני מאמורו הוסודה. עלילת הסרט נפתחת כאשר יום אחד שבים הוריו של קון הביתה כשברשותם בת משפחה חדשה.

"מיראי". אנימה אינטימית

"מיראי". אנימה אינטימית

שמחת החיים מתחלפת באחת באכזבה מהדהדת עבור הילד בן הארבע, לאחר שאחותו הקטנה נוטלת ממנו כל פיסה אפשרית של תשומת לב. במגזין "וראייטי" הכתירו את "מיראי" כיצירה אינטימית וצנועה – האישית ביותר עד כה, לדבריהם – של אחד מגדולי המאסטרים של עולם האנימה.

"המסע ליושינו" בכיכובה של ג'ולייט בינוש – סרטה החדש של הבמאית נעמי קוואסה,

"דאגות קטנות" – סרטו של הבמאי ריוטארו נינומיה, המופיע בסרט בתפקיד הראשי. הסרט הוקרן בפסטיבל לוקרנו.

"זר יקר" – דרמה עדינה המנוהלת ביד רגישה ומציגה את דמות המשפחה היפנית העכשווית באור שונה.

"להרוג"– בבימויו של שיניה צ'וקאמוטו – אקשן סמוראי מדמם המרהיב ביופיו.

"ירח ורעם" בבימויו של הירושי אנדו, ו"זר יקר"  בבימויו של  יוקיקו מישימה – שתי דרמות משפחתיות.



 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר