מתגעגעים לפרדי מרקורי. "רפסודיה בוהמית"
מתגעגעים לפרדי מרקורי. "רפסודיה בוהמית"

רגע לא משעמם: המלצות לבילויים בסוף השבוע בחולון

סוף השבוע כבר כאן ו"השקמה חולון" מציע לכם לא לנוח ולצאת לבלות. הנה כמה מהדברים הכי שווים לעשות:

פורסם בתאריך: 2.11.18 08:52

סוף השבוע כבר כאן ו"השקמה חולון" מציע לכם לא לנוח ולצאת לבלות. הנה כמה מהדברים הכי שווים לעשות:

הצגה לילדים – ערכה של חברות

ביום שבת בבוקר תעלה ההצגה "כספיון" לילדים בבית יד לבנים בחולון. ההצגה מספרת את סיפורו של כספיון, דג הכסף הקטן ששוחה אל הים הפתוח כדי למצוא את הוריו של לוויתן תינוק שהלך לאיבוד. חבריו יזהירו אותו מן הסכנות אבל הוא נחוש בדעתו לעזור לחבר. במסעו הוא פוגש בשלל יצורי ים ועובר הרפתקאות רבות.

איפה ומתי? שבת, 3.11, 11.30, בית יד לבנים ,חולון

קולנוע – געגועים לפרדי מרקורי

בתחילת השבוע עלה הסרט "רפסודיה בוהמית" שמספר את סיפורה של להקת קווין, המוזיקה שלה וסולנה המופלא פרדי מרקורי, שהתנגד לסטריאוטיפים, ניפץ מוסכמות והפך לאחד מאנשי הבמה האהובים ביותר בעולם. הסרט עוקב אחר עלייתה המטאורית  של הלהקה דרך השירים הבלתי נשכחים והסאונד המהפכני.

איפה ומתי? יס פלנט ובסינמה סיטי, ראשל"צ

פסטיבל – בין אמת לשקר

בסוף השבוע הקרוב ייערך במתחם המדיטק פסטיבל Print Screen 2018 – הפסטיבל הבינלאומי לתרבות ואמנות דיגיטלית. השנה יתרכז הפסטיבל בנושא Fake it Make it בארבעה ימי סרטים, חגיגה, שיכרון חושים ותעתועי מוח: בין מציאות, בדיה אמת ושקר. בין הסרטים שיוצגו: Sorry to Bother You – בכורה בפסטיבל, סרטו של הבמאי בוטס ריילי אחד הסרטים המדוברים והמפתיעים של השנה שכיכב בסאנדנס וב-SXSW וינעל את הפסטיבל.

איפה ומתי? שבת, 3.11, מתחם המדיטק חולון

Sorry to Bother You בפסטיבל הבינלאומי לתרבות ואמנות דיגיטלית

תערוכה – לא מפספסים את הדיווה

למי שעדיין לא הספיק לראות את התערוכה "בראשית" שמוקדשת כולה לזמרת ולאייקון האופנה דנה אינטרנשיונל, יש הזדמנות נוספת וללא תשלום, בתערוכה מוצגים פריטי אופנה ומערכות לבוש המזוהות עם הופעותיה בארץ ובעולם ובהם: שמלת קדם אירוויזיון 95 בעיצוב ירון מינקובסקי, שמלת אירוויזיון 98 בעיצוב ז"אן פול גוטייה, מספר מערכות לבוש בעיצוב גלית לוי,דני מזרחי, אלון ליבנה, רקפת לוי, דודו בראור, מערכות לבוש לתפקיד קרואלה דה-ויל בהפקת המחזמר "101 כלבים דלמטיים" ועוד.

צילום: זיו קורן

צילום: זיו קורן

כמו כן מוצגים פריטים כמו נייר טיוטת השיר "דיווה" שנכתב על ידי יואב גינאי, ערכת הכניסה לאירוויזיון 98', תקליטי זהב, תעודות ופרסים, פריטי אספנות מהעיתונות הכתובה, קטעי וידאו ביתיים המתעדים את מסעותיה בעולם לצד קטעי וידאו זכורים ואהובים בשיתוף הטלוויזיה החינוכית ותאגיד השידור כאן, ראיונות וקליפים, צילומים והפקות אופנה מהאוסף הפרטי ומגדולי הצלמים בישראל ביניהם: זיו קורן, רונן אקרמן, ורדי כהנא, רוני ינקוביץ', דפנה דולינגר מאירוביץ, עידו לביא, איתן טל ועוד.

איפה ומתי? המשכן לאמנות ע"ש מאירוב, שעות פתיחה: ג', ד', ה' 17:00-20:00; ו' ושבת 13:00-10:00



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לכולם להירגע .
    בעוד חמש שנים יהיו בחירות וכולנו נבחר בעורך דין רועי כהן .גדל בחולון ויש עליו עשיה .ואדם הגון .והוא זה שיחליף את מוטי ששון .נדמה לי שהוא היום יושב ראש העסקים ….והוא האחד .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר