וולקנו דיגיטלי

גיימרים, זה בשבילכם: 10 המשחקים הדיגיטליים הלוהטים בישראל

השבוע ייערך בחולון כנס GameIs של תעשיית המשחקים הדיגיטליים בישראל. זו ההזדמנות למכורים להכיר מקרוב את היוצרים ולבקר בתערוכה בינלאומית של משחקים עצמאיים

פורסם בתאריך: 27.10.18 12:14

למפתחי משחקים וגיימרים מכורים ניתנת הזדמנות נהדרת לקחת חלק בכנס GameIs – כנס מפתחי המשחקים השנתי של תעשיית המשחקים הדיגיטליים בישראל, שייערך ביום רביעי הקרוב בתיאטרון חולון (31.10).

GameIS, ארגון הגג של תעשיית פיתוח המשחקים בישראל, יכנס בסוף השבוע הקרוב את הכנס ה-13 במספר. הכנס יפגיש בין 1,000 אנשי מקצוע של התעשיה, מומחים בתחומים שונים מישראל ומחוץ לה ויכלול הרצאות ופאנלים של בכירים בתעשיית פיתוח המשחקים. ביניהם, נציגים של חברות ענק מהארץ ומהעולם, יזמים ומשקיעים. זו הזדמנות לפגוש נציגים מחברות גיימינג גדולות ומובילות בארץ ולשמוע הרצאות של דוברים בינלאומיים ידועים. הכנס מהווה קרקע למציאת השקעות, שותפויות אסטרטגיות ושיתופי פעולה אפשריים.

חלק בלתי נפרד מהכנס הוא תערוכת משחקים הכוללת את כל סוגי המשחק האפשריים: מהמורכבים והחדישים ביותר (משחקי מציאות מדומה, מציאות רבודה, ועוד) ועד המשחקים הפשוטים ביותר טכנית אבל כיפיים לא פחות.

השנה שיתוף פעולה צרפתי-ישראלי מביא ארצה את בכירי המפתחים הצרפתים, להציג את עבודתם ולשתף מהניסיון שלהם. לדוגמה, ג'יי כהן, ג'נרל מנג'ר ראשי של Wargaming America, חברה בינלאומית, עטורת פרסים היוצרת ומפיצה משחקי אונליין מהמובילים בשוק יוצרת משחקים רבי משתתפים מקוונים (MMO) כמו World of Tanks, World of Warships ועוד. אורח נוסף – גאווין גולדן (Gavin Goulden), מעצב דמויות ראשי של Insomniac Games – חברת פיתוח משחקי וידאו מהמובילות בעולם כמו Spyro the Dragon Ratchet, Clank, משחק הפלייסטיישן ספיידר-מן של מארוול קומיקס ועוד.

במקביל, תיערך תערוכת INDIE PLAY FROUND – תערוכת משחקים עצמאיים הראשונה מסוגה בארץ שבה יוצגו כ-20 משחקי מחשב של יוצרים שונים, בשלל ז'אנרים וסגנונות. מיצירות אמנותיות ואישיות, דרך מירוצים ואקשן ועד פאזלים וחידות. התערוכה מציעה בילוי אינטראקטיבי לכל המשפחה עם חשיפה לצדדים היותר יצירתיים של תעשיית המשחקים. האירוע מתאים לחובבי משחקים מכל הגילאים וזו הזדמנות מצוינת למפגש עם היוצרים, האנשים שמאחורי המשחקים. אוצרי התערוכה – שלו מורן (ישראל), פייר קורבינה (צרפת).



עשרת המשחקים הישראלים המעניינים של התקופה האחרונה

לקראת התערוכה והכנס, "השקמה חולון" מציג את עשרת המשחקים הישראלים המעניינים של התקופה האחרונה:

משחק מבית היוצר של חברת Plaruim, הפעם בסגנון חדש, השחקן ישפץ אי מסתורי בעזרת חלקים שיאסוף ממשחק Blast בעל מאות שלבים מאתגרים.

משחק האי האבוד

משחק קז'ואל המיועד למכשירי המובייל המשלב את SNAKE המיתולוגי עם משחקי הצבעים הפופולריים מבית היוצר של TabTale ענקית משחקי הילדים.

סנייק משחק

משחק עוגיות חדש מבית iLyon בו צולחים מאות שלבים במשחקיות ה-Match Three הפופולארית, משולב בטאצ' המפורסם של החברה

קוקיז משחק

משחק אסטרטגיה מופשט מבית היוצר של חברת ג'לי בטן המופלאה – במשחק מטפחים עיר קטנה דמוית לוח במונופול, תוך שאנחנו מתחרים בחברים ואחרים – בסגנון עיצובי מרהיב במיוחד

מונופול דיגיטלי

אוהבים קליקרים? Hopeless Heroes, המשחק הממכר מבית Upopa – נלחם במפלצות על ידי הקלקות ושדרוגים.

גיבורים חסרי תקווה

מעדיפים משחקי PC? משחק אסטרטגיה בסגנון Xcom בעולם אבירים ופנטזיה בשם Fort Triumph זמין בחנות הסטים.

טריומף דיגיטלי

קרבות גלאדיטורים אכזריים וגם משעשעים תוכלו לשחק ב-Warriors Ride to Glory האדיר, גם הוא זמין בחנות הסטים.

גלדיאטורים דיגיטלי

משחק חדש ומבטיח שעדיין לא יצא לחנויות Space Cats Tactics – ניתן לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק שלהם כאן.

חתולים דיגיטלי

Volcano Tower – משחק PC נוסף (בקרוב גירסאות למובייל) שמזכיר את Icy Tower הנוסטלגי. קצב מסחרר, ים פיצוצים – כל מה שמשחק צריך.

וולקנו דיגיטלי

ואחרון חביב, משחק נוסף מבית טאבטייל והפעם עם דמות אהובה מערוצי הילדים – החיפושית המופלאה במשחק Runner בגרסה עדכנית.

כנס GameIS , תיאטרון חולון, 31.10.18, 9:00-19:00

תערוכת INDIE PLAY FROUND, ספריית בית אריאלה ת"א, 30.10-3.11

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר