בנות להקת The pitchers
בנות להקת The pitchers

12 זמרות מחולון מחפשות חדר חזרות: "להביא כבוד לעיר"

בנות להקת The Pitches, מועדון ווקלי נשי, נאלצות לערוך את החזרות למופעים בבית, בסלון. "יש לנו הצעות מערים אחרות אבל אנחנו רוצות להתאמן ולהופיע בחולון"

פורסם בתאריך: 5.11.18 09:56

בנות להקת The Pitches  – מועדון ווקלי נשי שיזמה תושבת חולון – נאלצות לערוך את החזרות למופעי הלהקה בסלון ביתה של יוליה, יוזמת הפרויקט הייחודי, עקב חוסר נכונות של גורמי התרבות בעיר להעניק להן מקום אימונים. יוליה, המכונה "ג'וליה סולסיסטה", אומרת: "יש לי הצעות מתל אביב ובת ים לבוא להתאמן בחינם, אבל אני רוצה להביא כבוד לעיר שלי".

יוליה היא תושבת חולון כבר מעל 16 שנה. לפני כשנה היא הקימה בצוותא עם תושבות אחרות מחולון את להקת The pitchers  המונה כ-12 נשים צעירות בעלות רקע מוזיקלי מקהלתי. בפרויקט ייחודי זה, מועדון ווקלי נשי שבו כל החברות יוצאות ברית המועצות לשעבר, שרות הנשים "א-קפלה, שירים בעברית, אנגלית, רוסית ושפות אחרות, בסגנונות מגוונים ובעיבודים מקוריים שאני מכינה", מספרת יוליה.

עד לאחרונה חזרות הלהקה נערכו בקביעות בימי רביעי במתנ"ס וולפסון בחולון אך לאחרונה נאלצו להפסיק פעילותן במתנ"ס וכרגע ללהקה אין היכן להתאמן. "כרגע אנחנו מתאמנות אצלי בבית, בסלון", מספרת יוליה. "יש לנו הצעות מתל אביב ומבת ים לבוא ולהתאמן בחינם, אבל אנו כבנות חולון רוצות להביא כבוד לעיר. המצב מייאש, אם העיר חולון לא זקוקה לי, אני אעביר את הלהקה לעיר אחרת".



יוליה מספרת על הדרך שעברה הלהקה ומבקרת את היחס לתרבות בעיר: "ביוזמתנו ובכספנו התאמנו והגענו לתוצאות. אנחנו מקצועיות ויכולות להביא תהילה לעיר. לא קל להתקיים מתרבות ומאמנות במדינה הזו, רמת התרבות בעיר לא גבוהה, כולנו יודעים את זה, אפשר לשפר את הרמה באמצעותנו. כל שיח עם גורם האחראי על התרבות בעיר הסתיים עם כמה מילים טובות ורצון לעזור, אבל עם 'כל הכבוד' ו'יפה מאוד' לא הולכים למכולת".

למרות המצב, יוליה לא מוותרת ומסמנת יעדים גבוהים: "אנחנו שואפות להגיע לאיכות מופעים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם. המטרה היא שאנשים יקנו כרטיס, ייהנו להגיע להופעות שלנו. אשמח אם נקבל חסות שתעזור ללהקה. המטרה העיקרית שלה היא לחזור להתאמן באופן סדיר. אני פשוט רוצה חדר, לא משהו מיוחד. זה יכול להיות חנות שנסגרה, משרד עורכי דין שלא עובדים בו בערבים, באמת כל דבר. אני מקווה שיהיה מישהו שירים את הכפפה ויעזור, זה בסך הכל פעם בשבוע למשך שלוש שעות".

מעיריית חולון טרם נמסרה תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גידי

    לפי התרשמותי במרכז בנג'י ברחוב לנדאו בחולון (ליד לנדאו 9) אינו פעיל בחלק מהימים. אולי כדאי לבדוק עם העירייה אפשרות לעשות בו שימוש לטובת המקהלה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר