צילום: אביטל פלג
צילום: אביטל פלג

מהברווזון המכוער לליידי מקבת: הילה הויזמן מחולון חיה ונושמת במה

יש לה שתי אחיות רופאות, אחות נוספת עורכת דין אבל היא בחרה בחיי הבמה ולא טעתה: היא מחליפה את אניה בוקשטיין ב"צלילי המוזיקה" ובחנוכה תשחק ב"ברווזון המכוער" לצד מיכל ינאי

פורסם בתאריך: 10.11.18 16:19

הילה הויזמן, שחקנית וזמרת מחולון, משחקת בימים אלה לצד מלכת הילדים מיכל ינאי בהצגה "הברווזון המכוער". היא נולדה וגדלה בחולון וכבר מגיל קטן ידעה שזה מה שהיא תרצה לעשות. "אני שרה מאז שאני זוכרת את עצמי", היא מספרת, "בצעירותי שרתי שבע שנים במקהלת בת קול, לאחר מכן התקבלתי ל'שכנים של צ׳יץ', להקת נוער שבה העלינו מחזות זמר, שם שיחקתי בפעם הראשונה".

הויזמן, בת 28, התאהבה בבמת התיאטרון בגיל 16 כששיחקה את "גלינדה". בצבא שירתה כמפקדת להקה צבאית. מאז, עברה כברת דרך ארוכה שכללה משחק בהצגה "היפה והחיה", במחזמר "הזמיר" ועוד. כיום היא עובדת על סדרת רשת משלה, משחקת במספר הצגות ילדים בתיאטרון אורנה פורת, תיאטרון גושן והתיאטרון הארצי לנוער, "שבו השנה זכיתי להגשים חלום להחליף את אניה בוקשטיין ולגלם את מריה ב'צלילי המוזיקה', שהוא כל מה שמרגש אותי במחזות זמר מאז שאני ילדה. המוסיקה המושלמת, הסיפור המרגש שממשיך להיות רלוונטי גם אחרי 60 שנה. זה סיפוק גדול בשבילי לעלות על הבמה בתפקיד כזה והגשמת חלום".

עוד חלום שהיא תגשים בחנוכה הקרוב הוא לשחק לצד מי שהעריצה בילדותה – מלכת הילדים מיכל ינאי, בהפקה המקסימה "הברווזון המכוער", בבימוי של בר קדמי. כילדה צפתה באדיקות ב"בגינת ההפתעות״ וב"קצפת", בהן כיכבה ינאי ועתה היא אומרת: "מאוד התרגשתי לגלות שאשחק לצידה. זה כבוד גדול לחלוק איתה את הבמה".

מה למדת מהתחום הזה?

"לדעתי, מי שבוחר היום להיות שחקן צריך להיות ביצירה מתמדת, להמשיך לחקור ולפתח את הכלי כשחקן ולייצר לעצמו את התוכן ואת הבמה ולא לחכות לאחרים שייתנו לך את ההזדמנות. השאר יגיע מעצמו ,מניסיון. חשוב לא להתייאש ולהמשיך להאמין ולזכור שמאחורי כל הצלחה גדולה יש לפעמים כשלונות רבים".



אם היית יכולה לבחור בתחום אחר לעסוק בו, האם היית בוחרת במשהו אחר?

"יש את הקלישאה הידועה, שאהבה לשחק ולהיות על במה בוחרת בך. אני חושבת שאם אתה לא חייב להיות שחקן, אתה כנראה לא צריך להיות שחקן. במה היא החמצן של השחקן. אני לגמרי מרגישה שזה בחר בי וכרגע אין שום דבר שהייתי רוצה לעשות חוץ מלהיות כל יום על במה".

איך מתייחסים במשפחה לעיסוק שלך?

"המשפחה שלי מאוד מפרגנת. יש לי שלוש אחיות נפלאות, שתיים רופאות, אחת עורכת דין ואני השחקנית. בכל זאת מישהו צריך להקליל את כל הרצינות הזאת. אבל בלי קשר, ההורים שלי והאחיות שלי לא מפספסים אף הצגה ובאים לפרגן תמיד. אמא שלי לא מפספסת אף הצגה גם אם היא כבר צפתה בה מעל עשר פעמים".

יש תפקיד שאת חולמת לעשות?

"בטח, הייתי רוצה לגלם את ליידי מקבת מהמחזה 'מקבת' של וילאם שייקספיר. כשלמדתי בבית צבי עליתי לגמר מונולוגים עם מונולוג של ליידי מקבת ומאז יש לי חלום לשחק את התפקיד הזה. יש בו כלכך הרבה רבדים מעניינים ומאתגרים לשחקנית, ואני מאמינה שזה עוד יקרה".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר