אייל גולן ומשה פרץ. צילום: אלוני מור

כפיים: אייל גולן, דודו טסה, משה פרץ ומוש בן ארי בחולון I כל הפרטים

מנהלת מרכז הצעירים: "כחלק ממסורת שאנו רוצים להנהיג בעיריית חולון, החלטנו גם השנה לארגן אירוע סוף שנה לתושבי חולון"

פורסם בתאריך: 14.11.18 15:23

במסגרת אירועי סוף השנה ייערך בהיכל טוטו בחולון פסטיבל מוזיקה עם שני מופעי ענק: מופע משותף של משה פרץ ואייל גולן ומופע נוסף שבו מוש בן ארי מארח את דודו טסה ואברהם טל מארח את נרקיס.



המופע של פרץ וגולן יתקיים ביום חמישי, 20 בדצמבר. המופע מיועד לתושבי חולון, בעלות של 129 שקל לכרטיס רגיל, כאשר מחירו של כרטיס VIP עומד על 229 שקל. במוצאי שבת, 22 בדצמבר, ייערכו שני מופעים בזה אחר זה: בן ארי וטסה ואברהם בן טל ונרקיס. המופעים יתקיימו במוצאי שבת, במחרים צנועים יותר: 69 שקל לכרטיס רגיל ו-99 שקל לכרטיס VIP. את הכרטיסים ניתן לקנות דרך אתר עיריית חולון או דרך משרדי לאן.

"כחלק ממסורת שאנו רוצים להנהיג בעיריית חולון, החלטנו גם השנה לארגן אירוע סוף שנה לתושבי חולון. בשנה שעברה הבאנו את אייל גולן והשנה הבאנו שתי הופעות של אמנים מהשורה הראשונה", מסבירה ליאן אבוחצירא, מנהלת מרכז הצעירים אליעזר. "חשוב לנו ליצור מסורת ולגרום לחולונים לבלות בחולון. אליעזר מרכז הצעירים ומערך תרבות עבדו קשה על המופעים האלה ואני בכל פעם נרגשת מחדש מהעשייה למען העיר בכלל והצעירים בפרט. אני קוראת לכל החולונים להגיע וליהנות".

חיים מסיקה, מנהל מערך התרבות בעיר, הוסיף: "מערך תרבות עירוני בשיתוף מחלקת צעירים, מחממים לנו את החורף בהופעות של מיטב האומנים וממשיכים את אירועי 'סוגרים שנה' בהיכל הטוטו לרווחת תושבי חולון".

 

תגובות

3 תגובות
  1. ימית חנן

    משה פרץ ואייל גולן הם זמרים טובים שניהם ואני מקווה שהם יצליחו בע"ה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר