ישראל קטורזה וראש העיר חולון מוטי ששון. צילום: רפי דלויה
ישראל קטורזה וראש העיר חולון מוטי ששון. צילום: רפי דלויה

הסלבס חיפשו את אמא של מרקו בחולון

הצגת הבכורה של "הלב", על פי ספרו הנודע של דה אמיצ'יס, הביאה אל המדיטק בחולון את הסלבריטאים, הילדים והנכדים

פורסם בתאריך: 25.11.18 11:39

עשרות סלבריטאים הגיעו אתמול בבוקר (שבת) עם ילדיהם ונכדיהם לתיאטרון המדיטק בחולון להצגת הבכורה של "הלב". מי לא מכיר את סיפורו קורע הלב של מרקו, גיבור ספרו של אדמונדו דה אמיצ'יס, "הלב"? הספר שנכתב ב-1886 ופורסם ב-1888 הפך לרב מכר עולמי ובעקבותיו התאהבו ילדי העולם כולו במרקו.

למי שאינו זוכר, נזכיר: בשל המצב הכלכלי הקשה, נאלצה אמו של מרקו, ילד קטן מגנואה שבאיטליה, לנסוע לארגנטינה כדי לעזור בפרנסת המשפחה. מרקו הקטן מתקשה לשאת את הגעגועים לאימו וכשמכתביה חדלים להגיע הוא מחליט להפליג לארגנטינה ולחפש אותה. הוא מצליח לשכנע את אביו להרשות לו לצאת למסע בעקבות אמו.

דורי בן זאב. צילום: רפי דלויה

לאורך המסע הארוך ברחבי ארגנטינה, פוגש מרקו אנשים רבים, נקלע להרפתקאות ונתקל בקשיים, אך על אף התלאות והטלטלות, הוא אינו מפסיק לרגע את החיפוש הארוך אחר אמו, עד לרגע המרגש בו השניים מתאחדים.

איציק כהן. צילום רפי דלויה

אילנית והנכדים. צילום: רפי דלויה

הצגת הבכורה של "הלב" עלתה אתמול במדיטק חולון ואליה הוזמנו סלבס רבים וילדיהם שהגיעו למדיטק כדי למצוא את אמא של מרקו. ישראל קטורזה הגיע עם נציגות משפחתית, גם מיכל ובן ינאי באו עם הילדים, אדיר ושלי מילר לא נפקדו, איציק כהן, דן שפירא, דורי בן זאב והנכדים, הכדורסלן מאיר טפירו, וכמובן הזמרת אילנית ששרה את שיר הנושא של ״הלב״ בסדרת הטלוויזיה שעליה גדלו דורות של ילדים.

אדיר מילר והמשפחה. צילום: רפי דלויה

אילנית הגיעה עם הנכדים ובסוף ההצגה פגשה את ראש העיר חולון מוטי ששון ואמרה לו שחולון מצדיקה את התואר שלה כעיר הילדים.

בהצגה משחקים השחקנים: דקלה הדר, עדי ארד, דורון אורן, נדב אסולין, שמעון חאבא, שירן הוברמן, רני אלון ונועה אנגל. מחזה ובימוי: צביה הוברמן. מוזיקה: אמיר לקנר. ההצגה מיועדת לכל המשפחה. ההצגות הבאות: רביעי, חמישי ושישי (5-7.12) בשעות 10:30, 12:30. מחיר: 45-75 שקל. גילאים: מגיל חמש ולכל המשפחה



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר