"הלב". צילום: בני גם זו לטובה
"הלב". צילום: בני גם זו לטובה

הצגות הילדים, מחזות הזמר, האירועים והבילויים בחנוכה בחולון

חנוכה, חג האורים, הוא גם חג הצגות הילדים, מחזות הזמר וההפקות הגרנדיוזיות לכל המשפחה. קבלו מבחר בילויים לחג קרוב לבית, ואל תשכחו להשמין מהסופגניות

פורסם בתאריך: 30.11.18 09:41

חנוכה, חג האורים, הוא גם חג הצגות הילדים, מחזות הזמר וההפקות הגרנדיוזיות לכל המשפחה. קבלו מבחר בילויים לחג קרוב לבית, ואל תשכחו להשמין מהסופגניות:

"הלב"

סיפורו של מרקו, הילד מגנואה שבאיטליה שנאלץ להיפרד מאמו שנוסעת לארגנטינה כדי לעבוד. הוא נוסע אחריה כדי לחפש אותה במסע מרתק שסופו מרגש וקורע לב. ההצגה עולה במסגרת פסטיבל חנוכה במדיטק חולון, בהשתתפות: דקלה הדר, עדי ארד, דורון אורן, נדב אסולין, שמעון חאבא, שירן הוברמן, רני אלון ונועה אנגל.

לגילאי חמש ומעלה. מחיר כרטיס: 75 שקל.

מתי ואיפה? רביעי  5.12.18, 10:30, 12:30, חמישי  6.12.18, 10:30, 12:30, שישי 7.12.18, 10:30, 12:30. מדיטק חולון.

"הלב". צילום: בני גם זו לטובה

"הלב". צילום: בני גם זו לטובה

"חברים ביער"

מוזיאון הילדים חולון מציג את הפעילות החדשה המפגישה את הילדים עם הדמויות ממסלול "היער הקסום", כשהפעם ניצב בפניהם אתגר חדש: שיאו של הסיור כולל ביקור בהר השלג, שם מתקיימת יום הולדת 100 של הקוסם הלבן. המסע כולו מלווה בקולות, צלילים ומראות דרך מפגש עם הדמויות המיוחדות והאהובות כמו הינשול, זיג וזג הזחלים והקוסם הלבן. משך הפעילות: כשעתיים.

לגילאי שש עד שמונה. מחיר כרטיס: 65 שקל. מתי ואיפה? מוזיאון בילדים בחולון, במהלך כל ימי החג.

חברים ביער. צילום: צביה בינדר

חברים ביער. צילום: צביה בינדר

"קסם של משחק"

הפקת חנוכה 2018 עם כוכבי הילדים. כשאורנה ומשה דץ, ההורים של מני ממטרה, מגיעים לחנות המתנות הקסומה של דוד חיים, כדי לקנות לבנם מתנה לרגל החג, הם לא מעלים בדעתם שכולם יחד ישאבו לתוך משחק קסום בו דמויות המשחק קמות לתחייה במטרה למצוא את יהלומי הכתר של המלך דצדצון. במסעם הם פוגשים את השדון, יובל המבולבל, שמוביל אותם בדרכים נסתרות. יחד הם מגלים שאומץ, חברות ובעיקר אהבה פותרים כל בעיה.

לגילאי שנתיים עד עשר. מחיר כרטיס: 149-99 שקל. איפה ומתי? תיאטרון חולון, שבת, 1.12, 12:15

קסם של משחק. צילום: אילן בשור

קסם של משחק. צילום: אילן בשור

הצגות ושעת סיפור במרכז טיפ טף 

במהלך החג יתקיימו במרכז טיפ טף לגיל הרך ההצגות "גברת קרש ומר מערוך" ו"מעשה בחמישה בלונים" ושעת סיפור "הלביבה שהתגלגלה" לכבוד החנוכה.

לגילאי שנה וחצי עד שלוש. מחיר כרטיס: 25 שקל להצגה/ שעת סיפור. כניסה לפעילות שוטפת במרכז – 40 שקל לילד + מלווה.

מתי ואיפה? הפעילות השוטפת תתקיים במהלך כל החג. הצגות ושעת סיפור ב-4, ב-6 וב-9 בדצמבר. יש לתאם הגעה מראש. מרכז טיפ טף, חנקין 109 (קמפוס חנקין) חולון.

מעשב בחמישה בלונים. צילום: נועה בן דוד

מעשב בחמישה בלונים. צילום: נועה בן דוד

סדנת "מקס מכונות ומלאכות"

במרכז לאמנות דיגיטלית בחולון יציינו את חנוכה עם הסדנה ליצירת סרטון אנימציית צלליות בהנחיית הקומיקסאי והאנימטור עידו אמין. המשתתפים בסדנה יצרו אנימציית סטופ-מושן בטכניקת הצלליות הקלאסית ובעזרת הסמארטפון ירכיבו דמויות מאוירות מחומרים שנחתכו בלייזר ב"מקס מכונות ומלאכות".

מתאים לילדים מגיל 8 (ילדים מתחת לגיל 10 בליווי מבוגר). מחיר כרטיס: 70 שקל (10% הנחה לתושבי חולון).

מתי ואיפה? שלישי-חמישי, 4-7, 12:00-10:00. המרכז לאמנות דיגיטלית בחולון

המרכז לאמנות דיגיטלית. צילום: אילי לוי

המרכז לאמנות דיגיטלית. צילום: אילי לוי

סדנאות עיצוב ותערוכה לילדים

מוזיאון העיצוב חולון מזמין את כל המשפחה לסיור בתערוכה החדשה במוזיאון ופעילות מדליקה לילדים שבה ילמדו על הכוח הצנטריפוגלי. בסדנת העיצוב "ציקלון" המשתתפים יתנסו בעיצוב וביצירת משחק המבוסס על עקרון הכוח הצנטריפוגלי. דרך היצירה ילמדו המשתתפים על הקשר ההדוק שבין עולם העיצוב לבין טכנולוגיות שונות ויומחש כיצד השילוב ביניהם משפיע ומשנה את המציאות שלנו.

סיור בלשי עיצוב – סיור בלשי בתערוכה במהלכו יסיירו המשתתפים בגלריות בהנחיית מדריכי המוזיאון. באמצעות משימות קצרות, יחשפו המשתתפים דרך עבודותיו של מרטן באס למבט חדש על מושגים כמו: יופי, ערך, ייחוד וקיימות כמו גם להיסטוריה החבויה של האובייקטים המקיפים אותנו.

מיועד לילדים בגיל שבע עד 11. מחיר כרטיס לסיור וסדנה: 50  שקל. סיור בלבד: 35 שקל. מוזיאון העיצוב חולון

מוזיאון העיצוב חולון

מוזיאון העיצוב חולון

בובות וסביבונים

המרכז לתיאטרון בובות בחולון מציע חוויה תיאטרלית לכל המשפחה במהלך ימי חג החנוכה: "בובות וסביבונים" – חמישה ימים (10-4 בדצמבר) של הצגות, סדנאות וסיורים תיאטרליים. במהלך החג יועלו ההצגות: "הסנדוויץ' הרעב" (תיאטרון הקרון) – תיאטרון בובות, ליצנות וחפצים; "אי שם בסין" (תיאטרון רחוק) – שירה המחורז של לאה גולדברג בעיבוד לתיאטרון צלליות סיניות צבעוניות מרהיבות ו"הגשם של הדוד אהרון" (תיאטרון הקרון) – הצגה עתירת פרסים ע"פ ספרו של מאיר שלו.

הסנדביץ' הרעב. צילום: כפיר בולוטין

בין סדנאות היצירה: "ויהי אור בבית" בה יוצרים קופסת אור ובה סביבון-צללית ו"בובות וחנוכיות מדלעות". עוד במוזיאון לאמנות תיאטרון הבובות סיורים תיאטרליים בהם הבובה ג'ינג'ה ובובנאי/ת ייקחו אתכם למסע בין תערוכות ותצוגות של מאות בובות תיאטרון, יציגו עבורכם מופעים ‏קצרים וינחו אתכם בסדנה "איפה נחביא את המכבי".‏‎

יהי אור בבית. צילום: אילן סביר

לקהל המבוגרים מציע בית הספר לאמנות תיאטרון הבובות ערב העשרה בנושא "בובות וקהילה". הערב כולל את הרצאותיהם של פרופ' פיטר הריס, חוקר תיאטרון ותהליכים חברתיים, ראש החוג ללימודי תיאטרון באקדמיית גליל מערבי ומרצה בחוג לאמנות התיאטרון באוניברסיטת תל אביב; של הבמאי והיוצר אדם יכין, מוביל פרויקט "אמנות הקרנבל בקהילה" בחולון ואת הקרנת הסרט "התערבות בובות' – סרט גדוש בובות, מחול, צלליות, קביים, מסיכות, מוזיקה ועוקב אחר תהליך היצירה הקדחתני של אחד מאירועי התיאטרון החדשניים והמקוריים ביותר בצפון קרוליינה, ארה"ב. אירוע של  בובנאות רדיקאלית ותיאטרון קהילתי אלטרנטיבי. יום ב', 10.12, 20:00.

בובות וחנוכיות מדלעת. צילום דלארט

בובות וחנוכיות מדלעת. צילום: דלארט

חנוכה למנויי רשת GO ON (ימית, בריזה ונפשונית)

ימית – רביעי, 5.12, 17:00, מופע לילדים "אלי פלפלי", הדלקת נרות וחלוקת סופגניות.

בריזה – שישי, 7.12, 11:00, מופע לילדים "המופע של מיקה", עם הדלקת נרות חנוכיה; שבת, 1.12, סדנת בישול לילדים לכבוד חג החנוכה.

נפשונית – ראשון, 2.12, 17:30, ההצגה "הלביבה שהתגלגלה"; שני, 3.12, 17:30, ההצגה "גברת קרש ומר מערוך"; שלישי, 4.12, 17:30, "חגיגה בחנוכה"; רביעי, 5.12, 17:30, "המופע של צוציק"; חמישי, 6.12, 17:30, סדנת תופים.

הדלקת נרות וחלוקת סופגניות למנויי ימית, נפשונית ובריזה

חנוכה בהיכל הקרח 

היכל הקרח Ice Peaks מציע שלל פעילויות לכל המשפחה: משחקוני הוקי מרהיבים, הופעות החלקה אמנותית על הקרח, טקס הדלקת נרות ועוד. בימים שלישי עד חמישי (6-4.12), ראשון ושני (9-10.12) יתקיימו הופעה של החלקה אמנותית (12:00) ומשחקון הוקי ראווה (17:00). ביום שישי (7.12) תיערך מסיבת אורות ססגונית על הקרח החל מהשעה 20:00. טקס הדלקת נרות חגיגי יתקיים בכל יום ולאורך החג יחולקו דמי חנוכה לילדים – מטבעות שוקולד. בימים רביעי וחמישי (12-13.12) מיד לאחר החג תתקיים בהיכל אליפות ישראל בהחלקה אמנותית.

מחיר כרטיס למבוגר, לעולים על משטח ההחלקה בלבד – 45 דקות: 70 שקל.  בהגעה למתחם מומלץ להצטייד בגרביים ובחולצה עם שרוולים ארוכים.

היכל הקרח. צילום: אלירן אביטל

היכל הקרח. צילום: אלירן אביטל

גחליליות בחוסמסה

בשבוע הבא תיערך פעילות בת שעה וחצי לכל המשפחה במוזיאון חוסמסה ההיסטורי וסביבתו תחת השם "גחליליות בחוסמסה", במסגרתה ישתתפו ההורים והילדים במשחק סלולארי בסגנון חדר בריחה במוזיאון ויפתרו בו חידות. כמו כן על המשתתפים יוטלו משימות שונות בהן יצטרכו לצאת ולחפש סודות בתוך מחבואים שונים שיהיו פזורים ברחבי המוזיאון והגן שסביבו ובכך להתחבר לסיפורי העבר של המקום מימי המנדט הבריטי.

מחיר כרטיס: 20 שקל, ההשתתפות בפעילות מותנית ברישום מראש.

איפה ומתי? רביעי (25.11.18) בין 17:00 -18:30 במוזיאון חוסמסה, דוד אלעזר 53 חולון.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר