תיאטרון חולון.
תיאטרון חולון.

האם אירועי "שבתרבות" בחולון יעברו לימי שישי?

העיתונאית נחמה דואק: "נאפשר לקהל רחב יותר להגיע. אורחים ומרואיינים מהמגזר הדתי אינם יכולים להגיע לאירוע בשבתות". מנכ"ל תיאטרון חולון: "הנושא בבדיקה"

פורסם בתאריך: 24.12.18 10:32

האם אירועי "שבתרבות" בחולון יעברו לימי שישי? במפגש האחרון הודיעה העיתונאית נחמה דואק לקהל בתיאטרון חולון כי מעתה האירועים יעברו לימי שישי וזאת כדי לאפשר לציבור רחב יותר להגיע אליהם. מאידך, מנכ"ל התיאטרון גיא תלם מסר כי עדיין לא נפלה החלטה סופית בעניין.

זה מספר שנים מופק על ידי תיאטרון חולון אירוע "שבתרבות" המתקיים בקביעות בשעות הצהריים בשבת. ההפקה נעשית בשיתוף עם העיתונאית נחמה דואק שמארחת ומראיינת כשלושה עד ארבעה אורחים. הכניסה לאירועים היא חינם ובמהלך הזמן צברו אירועים אלה אוהדים רבים שפוקדים את תיאטרון חולון בקביעות בשבתות.

באירוע האחרון של שבתרבות הכריזה המנחה נחמה דואק כי מעתה האירועים יעברו לימי שישי וזאת כדי לאפשר לציבור רחב יותר להגיע אליהם. לשאלת הקהל, האם ניתן יהיה לקיים את האירועים לסירוגין, בימי שישי ובשבתות, ולאפשר למי שמנצל את ימי שישי לסידורים ולהכנות לקראת השבת להמשך ליהנות מהם, נאמר כי הנושא ייבדק.



דואק מסרה ל"השקמה חולון" כי הוחלט ש"שבתרבות" תעבור לימי שישי וזאת על מנת לאפשר גם לציבור שומר שבת להגיע לאירוע. "ראינו שאורחים ומרואיינים ששייכים למגזר הדתי אינם יכולים להגיע בימי שבת, ויחד עם הרצון לבדל את עצמנו מאירועים דומים, החלטנו להעביר את הפעילות לימי שישי", הסבירה דואק.

עוד ציינה דואק: "למי שחושש שמרואיינים דתיים ידירו נשים באירועים שלי, אני מודיעה: אצלי לא תהיה הדרת נשים. האירוע הראשון יהיה ב-18 לחודש עם חברי הכנסת גפני ואדלשטיין בתיאטרון חולון, וברור לכולם שאם היינו מזמינים אותם לשבת, הם לא היו מגיעים".

גיא תלם, מנכ"ל התיאטרון, מסר כי נושא המעבר לימי שישי נמצא בבדיקה ולאחריה תימסר ההחלטה הסופית.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר