אייל גולן ועדי ליאון. מתוך הדף הרשמי אייל גולן

הנציג החולוני ב"האח הגדול": עדי ליאון ממליץ לירות למחבלים בראש

היוצר והמלחין עדי ליאון לא סותם את הפה. "אתם הערבים רק רוצים לרצוח אותנו", אמר לשחקן הערבי, כוכב "פאודה" הישאם סלימאן

פורסם בתאריך: 14.1.19 15:44

ביום שבת האחרון נכנס לבית האח הגדול VIP היוצר והמלחין עדי ליאון, תושב חולון. ליאון, אחד מבכירי היוצרים בתעשיה הים תיכונית בארץ ודעתן לא קטן, לא חשש להביע את דעתו לאורך השנים, ובעיקר כאשר שפט בתוכנית "אייל גולן קורא לך", כאשר לא פעם התבטא בצורה לא נעימה, בלשון המעטה, כלפי מתמודדים ושבחר לומר להם בפנים, הין השאר: "אין לך חוש מוזיקלי ולעולם לא תהיי זמרת".

ליאון, בן 43, נשוי למלי ולהם שלושה ילדים, עלה לאחרונה לכותרות ולא בתחום המוזיקלי, אחרי שיצא בגלוי נגד החתונה של לוסי האריש  וצחי הלוי וכתב בעמוד האינסטגרם שלו: "לאחר כל הדיונים שהיו על הזוג החדש, יש לי שאלה פשוטה לעם הפשוט: האם היית רוצה שהבן/בת שלך תתחתן עם ערבי/ה?". הדברים הביאו שלל תגובות מפרגנות מהעוקבים שלו אבל גם לביקורת נוקבת מצד קולגות שלא ממש אהבו את העמדה שלו, כמו השף טום אביב שכתב: "הייתי שמח מאוד אם הבן שלי היה מתחתן עם לוסי אהריש. מצד שני, אם הבת שלי היתה מתחתנת עם עדי ליאון, יכול להיות שהייתי מוטרד". אבל כל זה, כך נראה, לא ממש הזיז לו.

מתוך חשבון האינסטגרם של ליאון

מקורבים לליאון מספרים על אדם ש"לא רואה בעיניים ולא חושש להביע את דעתו בשום נושא ששנוי במחלוקת". כך למשל, בעבר הוא התבטא נגד ההחלטה להעביר את גמר "אייל גולן קורא לך" לערוץ 2 ואמר כי "אם היו קוראים לתכנית 'שלמה ארצי קורא לך', זה היה עובר לערוץ 2. צריך לבדוק מה קורה כשהמוזיקה המזרחית עולה ברמה כזאת גבוהה שכל העם רוצה לראות אותה, למה זה לא עובר לערוץ 2? אני מקווה שמישהו יתעשת שם למעלה וייתן לאנשים הפשוטים לראות בארץ מה שהם אוהבים".

הזמר אייל גולן מיהר לתמוך בחברו

ההצהרות של ליאון כנראה לא עברו ליד האוזן למלהקים שפנו אליו בעבר להיכנס לתכניות ריאליטי, אלא שהפעם המאמץ השתלם, ליאון שנכנס לבית האח הגדול במוצ"ש האחרונה הראה כבר בהתחלה מי הזכר השולט בתכנית כשבחר את מי לשלוח ל"ביוב" ואת מי להכניס לבית כדי להיות איתו שם, וכצפוי, הליהוק הלא מפתיע עשה את שלו.



כבר ביום הראשון שלו בבית ליאון עורר ויכוח סוער כשהתבטא נגד השחקן הערבי, כוכב "פאודה", הישאם סלימאן והעיתונאית נרי ליבנה כשאמר להם במהלך ויכוח כי "אתם הערבים רק רוצים לרצוח אותנו. יצאנו מהדרום, קיבלנו טילים, אחרי שהבטחתם לנו שיהיה שקט ושלום. יצאנו אחרי הסכם אוסלו וקיבלנו מאות הרוגים באינתיפאדה הקשה ביותר שערפאת עשה לישראל אי פעם. העם שלכם קיים רק כדי להיאבק בישראל. העם הפלסטיני זה מהגרי עבודה ואני אוכיח את זה".

אבל זה לא הספיק לליאון והוא הוסיף: "הפלסטינאים עם שקרן, צריך לשים כדור בראש למחבלים". לעיתונאית נרי ליבנה, שהשתתפה בוויכוח אמר ליאון: "את שונאת ישראל מספר אחד", ובזה סיכם את הדיון.

חברו של ליאון, הזמר אייל גולן, כבר פרסם הודעת תמיכה בו בעמוד הרשמי שלו וציין כי הוא שמח שעכשיו אנשים יכירו את ליאון מקרוב. גם ברשת זוכה ליאון לפופולאריות עצומה, כולל קבוצה רשמית של "צבא האח הגדול" שתומכת בו ועוקבת אחריו.

הפזמונאי יוסי גיספן, קולגה לתכנית "אייל גולן קורא לך" וחברו של ליאון, הופתע מהכניסה של ליאון לבית האח הגדול ומסר ל"השקמה-חולון": "האמת, לא ידעתי על הכניסה שלו לבית, הוא לא סיפר ושיתף והופתעתי לראות אותו שם".

יצא לך לצפות בו בתכנית?

"כן, זה משעשע מאוד מה שקורה שם".

ולדעתך,יש לו סיכוי לנצח?

"עדי ליאון הוא יוצר מעולה"

וינצח?

"וזהו, עדי ליאון הוא יוצר מעולה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מוסדי

    פייר צודק, איזה חלק במשפט שלו אפשר לסתור עם עובדות אחרות?
    עשרות אלפי יהודים שנרצחו לאורך הסכסוך ע"י מחבלים מתאבדים, אוטובוסים מתפוצצים, התאבדויות בבתי קפה, סכינים במיטות בלילה, אבנים, מקלות, דריסות עם כלי רכב וכל דרך שניתן לרצוח איתה בצורה יעילה ועדיין זו נחשבית דעה "אמיצה" לומר אותה?
    כל עם אחר היה כבר מטפל בבעיה מהשורש ומסיר את האיום הקיומי הזה

  2. יעל

    פייר נכון עדי צודק בדעה שלו אבל בלי שום קשר זה לא מצדיק ובוודאי לא מכובד לקלל את נרי ליבנה ולקרוא לה בשם שקרא לה במיוחד שהיא סבתא לנכדים ואני ימנית

  3. יצחק

    סוף סוף דעה אמיתית של איש שפוי
    מול השמאל שיוביל אותנו לאבדון
    מבחינת צביעותם ה-שקר, הכזבים .
    כמו : תמיכתם במהגרי-העבודה ע"ח האזרחים החלשים .
    אנטי-דת .
    אנטי-דמוקרט .
    התחשבות בכל העולם חוץ מהאזרחים
    החלשים
    ומי שלא בצבע הנכון .
    אם השמאל-הקטן
    רוצה לחורר חור בספינה שכולנו נמצאים בה
    ולהטביע את כולם
    העם יקיא אותו לפני שנחנק ממנו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר