עדן טהרני. "אני רואה"

עדן טהרני עם סינגל חדש ומסר חד משמעי: "אני רואה ולא מוותרת"

כמו הרבה כוכבי ריאלטי, עדן טהרני מחולון נעלמה מן המסך אבל רק כדי לחזור עכשיו עם סינגל חדש ובקשה לקהל שהתרגש ממנה

פורסם בתאריך: 29.1.19 16:25

עדן טהרני מחולון נחשפה לציבור הישראלי בתכנית הריאלטי "אקס פקטור" באודישן שהצליח לרגש המונים. "מה שאנחנו לא רואים את רואה, את נולדת זמרת", אמר לה השופט משה פרץ כשהוא מנגב את הדמעות, כמו המוני הצופים הנרגשים בבית שצפו בנערה העיוורת עם קול הזמיר ומחו דמעה.

כמו הרבה כוכבי ריאלטי, עדן טהרני נעלמה מן המסך אבל רק כדי לחזור עכשיו עם סינגל חדש. "יצא שקצת נעלמתי אחרי התכנית, אבל בפועל עבדתי קשה על חומרים ושירים שהנה היום אני מתחילה לשחרר לכם אותם", היא אומרת ומוסיפה: "'אני רואה' הוא הסינגל הראשון שלי מתוך אלבום הבכורה שלי".

צפו בסינגל החדש של עדן טהרני: "אני רואה"



מה לקחה מההתנסות בריאלטי? בעיקר את אהבת הקהל – "אהבה שלא הרגשתי בחיים והיא הכוח הכי גדול שלי מאז התכנית" היא אומרת. "הקהל הוא זה שנותן לי את הכוח לשנות ולהוביל את האמת שלי דרך המוזיקה ולעזור לאחרים במצבי. בזכותו למדתי שהמגבלה היא בעיקר מנטלית ושאין דבר שעומד בפני הרצון".

עם יציאת הסינגל החדש, טהרני מודה להוריה "שתמיד האמינו ביכולות שלי", לא שוכח להודות "לצוות המדהים שלי שעבד ועדיין ממשיך לעבוד בלי הפסקה", וכמובן לקהל המעריצים שלה, "שם איתי מהרגעים הראשונים של התכנית והראה לי שהכל אפשרי".

טהרני מבקשת לומר: "אני לא אחת שמבקשת הרבה, אבל עכשיו אחרי מסע כל כך מטורף, אני רוצה שאם אהבתם את השיר, תשתפו אותו שיגיע לכמה שיותר אנשים".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר