אביגדור ליברמן. צילום: שאטרסטוק
אביגדור ליברמן. צילום: שאטרסטוק

חולון: אירועי "שבת תרבות" עברו לימי שישי

בפאנל לקראת הבחירות יתארחו השבוע ב"שישי תרבות" בתיאטרון חולון שרת המשפטים איילת שקד, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, יו"ר מרצ תמר זנדברג ואחרים

פורסם בתאריך: 11.2.19 15:24

כפי שפורסם לראשונה ב"השקמה-חולון", אירועי "שבת תרבות" בהנחיית העיתונאית נחמה דואק בתיאטרון חולון עברו לימי שישי וייקראו מעתה "שישי תרבות".

אירוע "שבתרבות" מתקיים בקביעות זה מספר שנים בשעות הצהריים בשבת. העיתונאית נחמה דואק מארחת ומראיינת כשלושה עד ארבעה אורחים והכניסה לאירועים היא חינם. רבים מתושבי חולון פוקדים בקביעות את האירועים הללו בקביעות בשבתות. אולם, באחד האירועים האחרונים של "שבתרבות" הודיעה דואק כי יש כוונה להעביר האירועים לימי שישי כדי לאפשר לשומרי שבת להגיע אליהם. עוד ציינה דואק כי "אורחים ומרואיינים ששייכים למגזר הדתי אינם יכולים להגיע בימי שבת, ויחד עם הרצון לבדל את עצמנו מאירועים דומים, החלטנו להעביר את הפעילות לימי שישי".



באירוע "שישי תרבות" הקרוב (15.2, 11:00) בתיאטרון חולון, תחת הכותרת "לקראת בחירות 2019", יתארחו שרת המשפטים ח"כ איילת שקד (הימין החדש), ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ תמר זנדברג, יו"ר מרצ וח"כ עומר בר-לב ממפלגת העבודה. הכניסה חופשית.

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר