צילום: טל קירשנבאום

פיתחו יומנים: כל הפרטים על העדלאידע של המדינה

העדלאידע השנה, כך מבטיחים המארגנים, תהיה קרנבל ססגוני ענק עם מספר שיא של 50 מיצגים אמנותיים מעולמות הפנטזיה והדמיון ו-4,500 משתתפים שיעשו הרבה שמח

פורסם בתאריך: 27.2.19 12:52

העדלאידע בחולון תיערך השנה ביום חמישי, 21.3.19, החל מהשעה 12:00. הפעם משנה העדלאידע את פניה ברוח הקרנבלים בעולם עם מספר שיא של 50 מיצגים אמנותיים מקוריים מעולמות הפנטזיה והדמיון ו-4,500 משתתפים שעושים שמח בקרנבל.
מה מצפה לחוגגים? הסלבס המתנפחים: עומר אדם, עדן בן זקן, נטע ברזילי וסטפאן; ממש כמו בריו – משאית הקרנבל עם נגנים ורקדנים וגם שרית חדד על התופים; פגסוס – סוסו הקסום המעופף של הרקולס, ​דינזואוריים וממוטה מעולמות אחרים, דרקונים מספרד, פרפרי ענק ונשים ענקיות מסתוריות, מכונית מפוסלת, משאית תופי TAIKO , מיצג ענק  מפסטיבל הברנינג מן בארצות הברית, קרנבל מקסיקני, קרנבל  ממתקים, קרנבל חדי הקרן, מסכות ותחפושות מרהיבות מעוגיפלצת ועד מלאכים, שטנים, תינוקות של במבה, אינסטגרם מלא גלאם וליצנים וגם: ערוץ הופ! עם החברים האהובים סמי הכבאי, לולי, ומטוסי העל ג'ט אסטרה ודוני ועוד ועוד.

ממש כמו בריו את העדלאידע תפתח בתרועה עגלת הקרנבל הברזילאית הענקית שנוצרה במיוחד לחגיגה ועליה מוזיקאים שמנגנים ב-LIVE ואיתם גם דמותה של שרית חדד על התופים. בין מיצג למיצג יפגינו אלפי המשתתפים בעדלאידע את יכולותיהם – מבנים אנושיים, כוריאוגרפיות ומוסיקה עם מיני קרנבלים כמו הקרנבל המקסיקני של ביה"ס לאמנויות הקרנבל בחולון, קרנבל של ממתקים, קרנבל החיות, קרנבל מסיכות, קברט באדום שחור, קרנבל ריו קרנבל חדי קרן, תחפושות יצירתיות של עוגיפלצת, מלאכים ושטנים, תינוקות של במבה, כלי שחמט, ליצנים, פלאפונים עם אינסטגרם מלא גלאם וכן הרכבים של מוסיקה חיה ובהם: בטוקדה של 30 נגנים ורקדנים, קבוצת "דרך הקצב" של משה דוידוביץ עם כלי נגינה ממוחזרים, להקת המתופפים "טאיקו לייף" ועוד.

חיים מסיקה, מנהל העדלאידע ומנהל מערך התרבות בעיריית חולון: "בחרנו השנה לעוף עם הדמיון והיצירתיות כפי שעושים בקרנבלים ברחבי העולם. העדלאידע בשנה זו תהיה קרנבל ענק שבו הכל גדול מהחיים: העושר הויזואלי, המקוריות, הססגוניות והקצב. בקרנבל הזה לא יהיה מי שלא ישמח וירקוד  עד-לא-ידע".



מסלול העדלאידע: מרח' סוקולוב 135 (פינת רח' יוסף סרלין), לאורך רח' סוקולוב, שמאלה לרח' הנשיאים ולאחר מכן לרח' ויצמן. התהלוכה תסתיים מול בית העירייה ברח' ויצמן 58 (פינת רח' גולומב). החל מהשעה 14:00 תיערך מסיבת סיום מול בניין העירייה למשפחות שבה יופיעו די.ג'י עם מוזיקה לכל המשפחה, להקות השירה הייצוגיות של חולון שפועלות במועדון השברולט, מופע קרקס דרום אמריקאי מלהיב, וכן יופעלו קיר צילום, בובות מתנפחות של הסלבס ועוד הפתעות.

מטעמי בטיחות ושמירה על שלום הציבור לא תותר כל רוכלות או הצבת דוכנים מכירה ניידת במהלך העדלידע בכל רחבי העיר, והפיקוח העירוני הונחה לאכוף הנחיה זו. בנוסף, ייאסר שימוש באש גלויה ובלוני גז בבתי העסק הנמצאים במסלול העדלידע, מכירת משקאות בבקבוקי זכוכית, מכירת צעצועים מסוכנים ותרסיסים למיניהם.​

​סידורי נגישות: ​קיימים שני אזורי צפייה נגישים כולל חניה ושירותים נגישים:

1. סוקולוב 97-101. כניסה דרך רחוב קראוזה.
2. ויצמן 19-23 (פינת חומה ומגדל).
מקומות חניה נגישים ימוקמו על רחוב חומה ומגדל.

עוד באותו נושא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר