יריד הלייף סטייל ברחבת עזריאלי חולון
רחבת מתחם עזריאלי בחולון (צילום ארכיון)

הסיילים, הפעילויות והאירועים: כיצד לבלות את יום הבחירות בחולון?

בחולון מגוון אטרקציות ומבצעים למשפחות ביום הבחירות, אספנו את הפעילויות הכי מהנות

פורסם בתאריך: 16.9.19 17:07

הבחירות לממשלה יתקיימו מחר (שלישי) והקלפיות ברחבי המדינה ייפתחו בשעה 07:00 ייפתחו הקלפיות עד לשעה 22:00. הבחירות ה-22 לכנסת יהיו יום שבתון, למרות שיתקיימו חמישה חודשים בלבד אחרי הבחירות ה-21, אזרחים רבים ינצלו את ההזדמנות לנפוש, לבלות עם המשפחה בפארקים ובחיק הטבע.



 להלן כמה אופציות לבילוי משפחתי משתלם ביום הבחירות:

היכל הקרח חולון: מתחם ההחלקה על הקרח בחולון מציע הטבה לכל המשפחה עבור יום הבחירות: כרטיס כניסה ב-35 שקלים בלבד במקום 70 שקלים בין השעות 17:00 עד 20:00. מחיר ההחלקה הינו ל-45 דקות, בנוסף המתחם יפעל בשעות פעילות מורחבות ותוכלו לפגוש את הקמע של המתחם – הפינגווין המחליק שישמח להצטלם עם המחליקים.

פארק "לה פארק" פרס: מלבד המנגלים ועל האש המסורתיים ביום הבחירות בפארק המרכזי של חולון, ניתן להנות משלל אפשרויות של בילוי משפחתי בהן ישיבה על המדשאות הירוקות, שייט באגם, גלידות, מסעדות ומשחקייה לילדים. פארק פרס הפך למתחם בילויים ואטרקציות לכל המשפחה בעיקר בסופי השבוע, מה שהדיר ממנו בדרך כל משפחות שומרות מסורת. ביום השבתון שיחול בבחירות, יכולים ליהנות מאותן האטרקציות כלל המשפחות.

מתחם הקניות "מבנה חולון": ההרכבים "אמיגוס" ו"בלאגן" מגיעים לדו קרב משוגע. בנוסף, יתקיים מופע של ליאון שניידרובסקי כוכב "האח הגדול", סטייליסט, בלוגר, כוכב רשת ומייסד סוכנות טאלנטים של כוכבי רשת, הכניסה חופשית לכל המשפחה החל מהשעה 18:00.

קניון עזריאלי חולון: ביום הבחירות יהיה ניתן למצוא מבצעים רבים בחנויות השונות. גם השנה, הקניון הוא אחת הבחירות הפופולריות לבלות את היום בו אשר מעניק פעילויות לכל המשפחה.

מתחם העסקים והמסחר של עזריאלי חולון: שוק הפשפשים הגדול של נתנאלה יתקיים החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד השעה 13:00. ילדי העיר מוזמנים להקים דוכנים בחינם על מנת למכור צעצועים וספרים בחינם, פתיחת דוכן למבוגרים בעלות של 100 שקלים.

מוזיאון העיצוב חולון: תושבי חולון יהנו מכניסה חינם ביום הבחירות בין השעות 10:00 עד 18:00. במקום מוצגת תערוכת אי- זוגי שעוסקת בדיאלוג ודו-שיח, המבקשת לבחון את הדיאלוג היצירתי המתקיים בין שניים או קבוצה של מעצבים. התערוכה כוללת עבודות של 5 יוצרים בינלאומיים: 4 זוגות ושלישייה אחת.

מוזיאון הילדים הישראלי: ניתן למצוא מגוון פעילויות בהן "דיאלוג בחשיכה" ו"הזמנה לשקט" המכניסות את המבקרים אל תוך עולמם של העיוורים והחירשים, "דיאלוג עם הזמן", תערוכת "הביטלס" ועוד. המוזיאון יפעל בין השעות 10:00 עד 13:00 במתכונת מורחבת של הדרכות. בנוסף, כל מי שיגיע למוזיאון יוכל להצביע במדגם של המוזיאון הורים מול ילדים, כאשר תוצאות האמת יוצגו למחרת בעמוד הפייסבוק של המוזיאון. הכניסה מותנית ברישום מראש לקבוצות דרך אתר המוזיאון,יש להגיע 15 דקות לפני הסיור.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר