מסתמן יעד לפתיחת ספריית המדיטק שהושבתה בעקבות השריפה

תשעה חודשים לאחר השריפה שהשביתה אותה מפעילות, מסתמן כי הספרייה הגדולה ביותר בחולון תיפתח בקרוב. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 10.2.20 12:38

כתשעה חודשים לאחר שנסגרה בעקבות השריפה, ספריית המדיטק עדיין לא חזרה לפעילות. כעת, בעקבות בדיקת "השקמה חולון" עולה כי הפעילות צפויה לחזור בחודש הבא.

בחודש מאי האחרון אירעה השריפה בספרייה, שגרמה לנזקים בשווי של 10 מיליון שקל, כפי שסיפר מנכ"ל המדיטק דני וויס, בראיון שהעניק ל"השקמה חולון". "ההערכות הראשוניות מדברות על כעשרה מיליון שקלים הערכות אלו יכולות להשתנות מכיוון שכל פעם מתגלים דברים חדשים תוך כדי השיפוץ", סיפר וויס.



כעת מתברר כי בחודש הבא צפויה הספרייה לשוב לפעילות מלאה. יצוין, כי לפני מספר חודשים חודשה הפעילות בסינמטק חולון, השוכן באותו הבניין שניזוק מהשריפה.

 

ספריית המדיטק היא הגדולה ביותר בחולון, ומשרתת תושבים רבים, בהם תלמידים וסטודנטים, שלומדים בה לקראת המבחנים. אלא שבעקבות העשן הרב שהצטבר בתוכה בזמן השריפה, לא הייתה ברירה אלא להשביתה מפעילות. אם הדברים יקרו כמתוכנן, היא תשוב לשרת את הסטודנטים ובכלל את תושבי העיר.



מנכ"ל המדיטק, דני וייס, מסר: "הספרייה עתידה לשוב לפעילות בתחילת החודש הבא. כפי שהודענו מספר פעמים, אנו עושים כל מאמץ לסיים את עבודות השיקום, לקבל את כל האישורים הנדרשים מהגורמים המוסמכים ולפתוח מחדש את הספרייה המרכזית עד תחילת חודש מרץ הקרוב".

 

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר