מתחם לה פארק

צפו: ההכנות לקראת חזרתן של הבריכות ומתחם לה פארק בחולון

אחרי השבתה של כחודשיים ייפתחו מחדש הבריכות. שמשון חן: "חייבים להתחיל לחזור לשגרה ולהניע את הגלגלים מחדש"

פורסם בתאריך: 22.5.20 10:17

"אנחנו חייבים להיות אטרקטיביים ולחזור לשגרה", כך אומר שמשון חן, מנכ"ל החברה לבילוי ובידור בחולון שמתכונן לחזרה לפעילות של הבריכות, הפארקי המים ומתחם לה פארק בחולון בעקבות הקלות משרד הבריאות.



חן מסביר כי בשלב הראשון ייפתחו הבריכות בפארק המים ימית 2000 ובפארק "בריזה" למנויים. "זה לא פשוט כי אנשים באים לחוויה, אבל אין לנו ברירה, חייבים לחזור לפעילות. בימית יחזורו לפעילות ארבע מגלשות מקורות שצמודות לגנים, עולם הילד המקורה והחוגים ייפתחו גם הם, בבריזה יפתחו הבריכות חדר הכושר והחוגים ושני המרכזים ישרתו גם את מנויי נופשונית", הוא אומר.

בשבוע האחרון החל חן בפעילות לקראת החזרה לשגרה, אחרי משבר הקורונה שגרם להפסדים של מיליוני שקלים לחברה לבילוי ובידור חולון, ולהוצאתם של יותר מ-90 אחוז מהעובדים לחל"ת, כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון".

"קיבלנו המון תגובות מאנשים שביטלו את המנוי ורוצים לחדש אותו וגם מאנשים שהתענינו במה שהולך לקרות וזה מחמם את הלב. חייבים להתחיל לחזור לשגרה ולהניע את הגלגלים מחדש", הוא אומר ויש לו גם בשורה: "בחברה לבידור החלטנו שכל מי שיעשה מנוי עכשיו יקבל באותו מחיר את האפשרות להיכנס לכל שלושת המרכזים שלנו באותו מחיר. זה משהו שלא עשינו בעבר".

צפו בסרטונים:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר