פשא בית ההופעות של ישראל צילום אושר עדן פשינסקי
פשא בית ההופעות של ישראל צילום אושר עדן פשינסקי

הזמנת אוכל באפליקציה וספות מתחת לשמיים: הוקם בחולון מתחם מופעים המותאם לימי הקורונה

חנוך דאום, אלי ומראינו, אורי חזקיה וקובי מיימון ומני עוזרי, הם רק חלק מהשמות שיגיעו להופיע במתחם

פורסם בתאריך: 22.6.20 15:48

בעקבות המשבר הקורונה, שפגע משמעותית בעולם הבידור והתרבות, חברת אדם גרופ ופשבר, שתי חברות ותיקות בתחום הפקות המופעים, הקימו מתחם אירועים תחת כיפת השמיים, באוויר הפתוח, שבו ניתן יהיה לקיים הופעות בכפוף להנחיות משרד הבריאות. המתחם, שנקרא "פשא", ייפתח ביום חמישי הקרוב עם הופעה של חנוך דאום. חלל ההופעות ייפתח בשלב הראשוני ל-250 מבקרים, כפי שקבע משרד הבריאות.



"לקחנו בחשבון את כל כללי הזהירות", אומר בראל אדם מבעלי המתחם, "חווית הבילוי מתחילה למעשה מרגע רכישת הכרטיס, דרך האינטרנט. הבליין שלנו מגלה כניסה רחבה למתחם, ובדיקת הכרטיס נעשית באמצעות סריקת ברקוד ללא מגע יד אדם, וכמובן שבכניסה יהיו בדיקות חום מהירות ללא מגע וחתימה על הצהרת בריאות לפני הכניסה".

ומה עם איסור התקהלות, שולחנות מופרדים?

"גם על זה חשבנו. הישיבה במתחם תהיה בספות זוגיות, עם שמירה על מרחק בין ספה לספה, בהתאם לדרישות כשלכל ספה יהיה מוצמד השולחן אישי שבו ניתן להניח את האוכל והשתייה".

הוא מוסיף כי במקום תהיה אפשרות להזמנת אוכל ושתייה באמצעות אפליקציה, וכאשר האוכל מוכן ניתן יהיה לקחת אותו ולאסוף את ההזמנה מאחד מדוכני המזון שיוקמו במתחם, בהם פיצה עגבנייה, המבורגר של סוסו אנד סאנס, נקניקיות פרנק, פיש אנד צ'יפס ועוד.

"גולת הכותרת שלנו היא חווית הצפייה המושלמת", מוסיף אדם, "מכל נקודה במתחם ישנה זווית וקרבה לבמה, כמו לשבת בשורות הראשונות בכל אולם ומתחם אחר להופעות בישראל. מטרת העל שלנו היא  בראש ובראשונה להזריק חיים לעולם התרבות, לחזור לפעילות ולתת מענה למדינה שלמה שרוצה לצרוך רגעי אושר ותרבות ובמקביל לתת מענה לקהל הנמצא בקבוצת סיכון ולקהל שחושש מהדבקות. בפשא יופיעו מיטב הסטנדאפיסטים, זמרים, ההצגות והמופעים האהובים בישראל ואנחנו הולכים עם הרעיון קדימה לעוד שנים ארוכות".

מתחם ההופעות נמצא ברחוב מפרץ שלמה 66, והוא כולל חניה חופשית ללא תשלום בין המופעים הראשונים שכבר נקבעו: חנוך דאום, ערן זרחוביץ, אורי חזקיה, ישי ריבו, רשף לוי, אלי ומראינו, רביטל ויטלזון יעקבס, קובי מיימון ומני עוזרי.

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר