מתחם חדש בחולון
המתחם החדש בחולון

חיי התרבות חוזרים לחולון: נמכרו כל 500 הכרטיסים להופעה של אדיר מילר

בעקבות פתיחת המתחם החדש, המותאם להגבלות הקורונה, חודשו המופעים. שמשון חן: "זה מחמם את הלב"

פורסם בתאריך: 25.6.20 14:29

בשורה משמחת: מתחם האירועים החדש תחת כיפת השמיים קיבל אישור לפעול בחולון. בתוך כך, במוצאי שבת תתקיים הופעה של אדיר מילר עם קהל של 500 אנשים, בכפוף למגבלות הקורונה.

מי שמברך על ההחלטה הוא שמשון חן, מנכ"ל החברה לבידור ובילוי בחולון. חן שנכח בערב ההרצה שנערך אתמול, מספר ל"השקמה חולון": "היה ערב מדהים, הבאנו קהל שבא לראות את חיי התרבות של חולון חוזרים למתכונת הרגילה. המתחם החדש קיבל אמש אישור להפעלתו בנוכחות של 500 אנשים ממשרד הבריאות וזו גאווה גדולה. החל מהשבוע הבא יהיו מידי ערב הופעות במתחם תחת כיפת השמיים וכמובן תחת כל ההנחיות של משרד הבריאות. מחמם את הלב לראות את הקהל שלנו מגיע, נהנה מחדש מחיי התרבות ויוצא מרוצה".



כפי שפורסם לראשונה כאן ב"השקמה חולון", בעיר הוקם מתחם הופעות המותאם להנחיות משרד הבריאות. המתחם שנקרא פשא, הוא פתוח ופועל תחת כיפת השמיים, כאשר בין המושבים נשמר המרחק הדרוש והזמנת האוכל מדוכני המזון במקום נעשית באמצעות אפליקציה, על מנת למנוע התקהלות.

מלבד אדיר מילר, הערב (חמישי) צפוי להופיע במקום חנוך דאום, ובהמשך יופיעו במתחם ערן זרחוביץ', אורי חזקיה, ישי ריבו, רשף לוי, אלי ומראינו, רביטל ויטלזון יעקבס, קובי מיימון ומני עוזרי ובהמשך יהיו גם הופעות מוזיקליות.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר