בגיל 51 סוכן השיווק החליט להגשים חלום ולהפוך לזמר

דווקא כאשר הקורונה השביתה את עולם התרבות, החליט אמיר גורוביץ' להעז: "השאיפה שלי היא לכבוש את הבמות אחרי שהמגפה תיעלם"

פורסם בתאריך: 27.11.20 07:34

בגיל 51 החליט אמיר גורוביץ', אב לשלושה מאזור, להגשים חלום ישן ולהפוך מסוכן שיווק לזמר. השינוי הדרמטי קורה דווקא בתקופה שבה עולם התרבות נמצא בהדממה בעקבות מגפת הקורונה, לאחר שההופעות בוטלו ופרויקטים רבים הוקפאו.
אבל המצב לא מדאיג את גורוביץ' שכבר הספיק להוציא לרדיו שני סינגלים, "אהבה מקרוב" ו"שריפה בלב" ולכתוב שירים נוספים, חלקם למגירה. כמו כן, ביצע שיתופי פעולה עם זמרים נוספים וכתב ג'ינגלים לתחנות רדיו והוא מצהיר כי זו רק ההתחלה. "אני מתכוון לנצל את התקופה הקרובה כדי לבנות את עצמו. דווקא עכשיו, בתקופה הזו, התחלתי לעשות משהו שאני ממש אוהב", הוא אומר.

מתי החלטת לעשות את השנוי?
"תמיד ידעתי לשיר באופן חובבני במסיבות קריוקי עם החבר'ה. לשיר תמיד היה החלום שלי ועכשיו בתקופת הקורונה גיליתי את זה, והחלטתי לקחת את העניין באופן מקצועי ולהגשים את החלום".
אתה לא חושש לבצע את השינוי דווקא כשכל עולם התרבות נמצא בקריסה?
אני רואה את הקורונה כהזדמנות. אומנם עכשיו אין הופעות וגם חברות התקליטים הקפיאו פרויקטים, אבל דווקא כמישהו שלא מכירים זו ההזדמנות לבנות את עצמך כדי להתבלט. הקורונה תסתיים בסופו של דבר. בתקופה הזו אני יכול ליצור המון דברים ולהיכנס לתודעה הציבורית. השאיפה שלי היא לעשות את שינוי ואחרי שהקורונה תיעלם לעלות על הבמות הגדולות. בינתיים אני עובד במקצוע שלי כאאיש שיווק ביום ושר בלילה".

יש לך כוונה להתפרנס ממוזיקה בסופו של דבר?
"בהחלט".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר