גלריות חולון מציגות: תערוכות שונות ועשירות

השנה האזרחית החדשה בגלריות חולון נפתחת עם מבט אופטימי לעתיד בתערוכות שבמרכזן ציבעוניות וטבע של אמנים ואמניות חלקם תושבי העיר

פורסם בתאריך: 3.1.22 10:24

מפסיפס ועד צבעי אקריליק על קנבס- השנה האזרחית החדשה בגלריות חולון נפתחת עם מבט אופטימי לעתיד בתערוכות שבמרכזן ציבעוניות וטבע של אמנים ואמניות חלקם תושבי העיר



בגלריה חנקין תתקיים בין התאריכים 12.1.22-2.4.22, תערוכתה של אמנית הפסיפס רחל נבון "מבעד לסטודיו/השראה"  ובה יוצגו במסגרת העונה הישראלית לעיצוב חולון עבודותיה ועבודותיהן של תלמידותיה – נשים שגילו את אמנות הפסיפס דרכה והתמסרו ליצירה. העבודות כולן נוצרו בהשראת הנוף הנשקף מהסטודיו של רחל.

בגלריה 58 במרכז עזריאלי חולון, תוצג התערוכה "קווים מהחיים" של  האמן דוד קליין שתתקיים בתאריכים 11.1.22-27.3.22.  למרות שעבד 38 שנים בתעשייה האווירית, תמיד אהב דוד קליין ליצור. בתערוכה ציורים מתחילת דרכו ומנופי ילדותו וציורים של  דמויות מגוונות, בעלי מלאכה, בעלי חיים בסביבתם הטבעית ונופים מהארץ ומאירופה.

קוים מהחיים צילום דוד קליין

קוים מהחיים צילום דוד קליין

התערוכה "שֶׁפַע בְּצֶבַע"  של האמנית מירב פז, תוצג בתאריכים 25.1.22-3.3.22 בגלריה 58 הנמצאת בבית העיריה בחולון . מירב היא מטפלת הוליסטית המחברת בין גוף, נפש ונשמה וציוריה בצבעי שמן על בד קנבס מאופיינים בתפיסת הרגע באמצעות אור, הבעה, שמחה וצבעוניות רבה .

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר