חוזרת הבייתה: מאירה אוהד חוזרת למחוזות ילדותה

עכשיו היא חוזרת לחולון עם תערוכה גדולה המוקדשת לעבודותיה -שתתקיים גלריית המשכן בית מאירוב בתאריכים  5.2.22- 19.3.22

פורסם בתאריך: 30.1.22 09:07

כששואלים את מאירה אוהד דורי אם כילדה חלמה שציוריה יככבו בתערוכות בינלאומיות, באוספים פרטיים יוקרתיים ובתערוכות יחיד רבות בישראל, היא מספרת שכבר מילדות "הציגה" בתערוכות שיזמה ושארגנה בעצמה עם עבודות גרפיטי שציירה על קירות תל-אביב, בסמטאות התחנה המרכזית הישנה, שהייתה סביבת מגוריה בשנות החמישים.



אז היא ציירה באמצעים דלים כגון גירים ועלים, שאותן ראו וחוו העוברים והשבים ברחובות ואז כמו היום היא מבחינתה היתה " פועלת של אמנות" המעבירה לבד תחושות ורגשות שמקורם מתת-המודע.

מאירה שהעבירה חלק גדול מחייה  הבוגרים בחולון  היא סיפור הצלחה ושגרירה של אמנות ישראלית. תערוכות בינלאומיות בגלריות חשובות הציגו את עבודותיה ובהן :גלריה פריז בפריז, בגלריה של סירן, תערוכת ולנסיה ארט בספרד, תערוכהת ארט זירו בברצלונה, תערוכת ארט אקספורט בניו יורק ועוד. 

עבודותיה נרכשו בין היתר לאוספים של סלקום, בנק לאומי, בנק דיסקונט, מלון המלך שלמה אילת, משרדי הממשלה, בנין הרווחה חולון, וכאמור אוספים עירוניים פרטיים בארץ ובעולם.

ועכשו היא חוזרת לחולון עם תערוכה גדולה המוקדשת לעבודותיה -שתתקיים גלריית המשכן בית מאירוב בתאריכים  5.2.22- 19.3.22 .

התערוכה אותה אוצר רפאל וזאנה מוקדשת לתחנות החשובות בחייה האומנותיים ותציג מגוון מעבודותיה : עבודות ברישום, עבודות אקוורל, עבודות באקריליק, בשמן ובזפת משנים שונות.

"מרגש אותי להציג תערוכה בחולון" היא אומרת "עיר שבה גידלתי את ארבעת ילדי ובה הייתי שותפה להקמת אגודת הציירים והפסלים.  מאז שאני זוכרת את עצמי כל עולמי היה ועודנו לצייר את העולם שבי וחולון היא חלק בלתי נפרד מהאמנות הזו ומהביוגרפיה שלי". 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר