אתגר קרת צילום ליאל זנד
אתגר קרת צילום ליאל זנד

ערן צור, מנשה נוי קרן מור ורבים אחרים במופע מחווה חד פעמי ומרגש לאתגר קרת

המופע יתקיים במדיטק חולון לרגל חגיגות 30 שנה לספרו הראשון של קרת, "צִנורות". המופע הייחודי ישלב סיפורים, שירים וקטע קריאה

פורסם בתאריך: 16.12.22 10:15

מדיטק חולון מציג את סדרת המופעים "תן למילים לעשות בך". זו השנה ה-16 בה נפגשים על במה אחת שחקנים ומוסיקאים, סופרים, ומשוררים, המציגים ביצועים מקוריים ולחנים חדשים לטקסטים ספרותיים המתבססים על נושא המופע. כל מופע מהווה אנתולוגיה בימתית חיה העוסקת ביוצר שהשפיע על התרבות הישראלית באופן עמוק.

המופע הקרוב, שיתקיים ב-30.12, בשעה 12.00, מוקדש לסופר, המחזאי והתסריטאי אתגר קרת וכולל עושר ספרותי ושירה באמצעות הלחנה ועיבודים מוסיקליים חדשים, אשר הולחנו במיוחד עבור המופע ויבוצעו על ידי ערן צור, דניאל סלומון, קרני פוסטל, אסף רוט וקרן טננבאום. במהלך המופע ישולבו גם קטעי קריאה של קרן מור ומנשה נוי.

קרת הוא חתן פרס ספיר, אשר ספריו זכו להצלחה גדולה ורבים מהם היו לרבי מכר בישראל ובחו"ל וזכו לפרסים בינלאומיים. קרת הוא מהסופרים העבריים המתורגמים ביותר וספריו תורגמו ליותר מ-45 שפות. סגנונו של קרת, המימד הוויזואלי של סיפוריו, השפה היומיומית והמבנה הקצר של סיפוריו הובילו את קרת להיות חלוץ גם בתחום יצירת ספרי קומיקס.

 

 

 

'צִנורות' הוא ספרו הראשון של קרת שיצא לאור בשנת 1992 שהפתיע את הקוראים בסגנונו הייחודי.  עם צאתו לאור זכה לביקורות טובות, לאחר מכן פרסם קרת את "געגועי לקיסינג'ר" ומשזה הצליח, החלו להימכר מהדורות רבות של "צִנורות". הספר כולל 56 סיפורים קצרים ובהם הסיפורים: "יומולדת", "כוכי", "צפירה" ו"דבק מטורף" המשקפים ומבטאים את ההווי הישראלי, החל מיום השואה ועד איומים עקב הלשנה.



תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר