העדלאידע של המדינה בחולון עיר הילדים - דרקונים מספרד - קרדיט צילום The Dragons of Barcelona
העדלאידע של המדינה בחולון עיר הילדים - דרקונים מספרד - קרדיט צילום The Dragons of Barcelona, יח"צ

נועה קירל ומיצגי ענק מספרד ומאיטליה: העדלאידע חוזרת בגדול לחולון

אחרי שלוש שנים של הפסקה מאולצת, העדלאידע חוזרת לחולון במסלול חדש ומשודרג, עם מיצגי ענק, מופעים מיוחדים ונועה קירל על הבמה

פורסם בתאריך: 31.1.23 10:39

אחרי שלוש שנים שבהן לא התקיימה העדלאידע בחולון בשל מגבלות הקורונה, היא חוזרת בגדול ואף עולה על מסלול חדש ומשודרג. העדלאידע תתקיים ביום שלישי, 7.3.2023, החל מהשעה 12:00 ותחנוך מסלול חדש שיחל בשד' משה שרת (מול מרכז שטיינברג), ימשיך לאורך רח' אלופי צה"ל ושד' גולדה מאיר ויסתיים מול מוזיאון העיצוב ברח' פנחס אילון. בתום התהלוכה יתקיים מופע של נועה קירל בשד' גולדה מאיר, ברחבה מול המדיטק.

 ומה צפוי בעדלאידע השנה? קרנבל גדול, צבעוני וחגיגי עם מיצגים מסוג חדש ומפתיע, מתקני קרקס עוצרי נשימה, תפאורות ענק, תחפושות, ריקודים בהשתתפות הקהל, תהלוכה עם אלמנטים קרקסיים, הפתעות מחו"ל ועוד ועוד.

עוד יופיעו עשרות להקות ריקודים ואקרובטיקה ומאות רקדנים ומתעמלים מחולון ומרחבי הארץ יצעדו השנה בקרנבל של המדינה בחולון, ביניהם, להקת גלגלי רני, שבה רקדנים נכים על כסאות גלגלים, מתנדבים ממיזם "אומנות הקרנבל", פרויקט מיוחד של המכון הטכנולוגי חולון HIT  ועוד.

 

השנה ישתתפו גם אורחים מחו"ל: מספרד תגיע קבוצת  Todozancos  במופע שבו חיילי בדיל קופצים לגובה ועושים שמח ברחוב; עוד מספרד תגיע קבוצת  ALUCINARTE ANIMACION  במופע שבו, דרקונים ענקיים בגובה 3 מטרים רוקדים. מאיטליה תגיע קבוצת FLAG WAVERS  במופע  FLAGE WAVERS  שבו דגלנים בלבוש ימי הביניים צועדים בקצב התוף ומניפים דגלים בצורה מרהיבה ואחידה.

רגע לפני שהיא יוצאת לייצג אותנו באירוויזיון, תופיע בתום העדלאידע ברחבה מול המדיטק נועה קירל במסיבת ענק.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר