שנקר אלבר אלבז מוזיאון העיצוב חולון רוני רוזן צילום ליאור קסון .jpg
שנקר אלבר אלבז מוזיאון העיצוב חולון רוני רוזן צילום ליאור קסון .jpg

בשיתוף עם שנקר ובהשראת המעצב אלבר אלבז: אירוע מיוחד במוזיאון העיצוב בחולון וחלוקת מלגות

באירוע "שיעורים באהבה" יוצגו 16 יצירות אופנה בעיצובם של סטודנטים שנה ג' לעיצוב אופנה בשנקר. משפחתו של אלבז תעניק שלוש מלגות לסטודנטים מצטיינים

פורסם בתאריך: 10.2.23 08:57

מוזיאון העיצוב חולון בחיבור מיוחד עם המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, מציגים את "שיעורים באהבה" – אירוע אופנה חגיגי המציג וחושף את יצירותיהם של תלמידי שנה ג' לעיצוב אופנה בקורס From A To Z בהשראת המעצב הבינלאומי אלבר אלבז, בוגר המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר.

במסגרת האירוע, תעניק משפחתו של אלבר אלבז שלוש מלגות לימודים ב"שנקר" למצטיינים בפרויקט "שיעורים באהבה". יצירותיהם של הסטודנטים מהקורס הייחודי והחד פעמי יוצגו באירוע אופנה המשלב הרצאה ומיצג אופנה בשילוב דוגמנים ודוגמניות, מנחי הקורס והסטודנטים. את האירוע עורכת ומנחה יערה קידר, אוצרת התערוכה "אלבר אלבז: מפעל החלומות", שתוביל את הצופים בעקבות יצירותיהם של הסטודנטים.

באירוע יוצגו 16 יצירות האופנה בעיצובם של סטודנטים שנה ג' לעיצוב אופנה בשנקר. היצירות – תוצר מחקר ארוך, אשר חקר את תהליך היצירה של המעצב אלבר אלבז לאורך השנים, ובחן את עתיד האופנה ואת הדרך שבה אופנה מתכתבת עם חדשנות וטכנולוגיה. היצירות שהוליד מסע המחקר של הסטודנטים, עוסקות בתחומים ביקורתיים, אקטואליים ואישיים, כגון נשים במרחב הציבורי, בינה מלאכותית, תאומים, אופנה וזהות אישית, חופש בחירה, אוריינטליזם ועוד.

הקורס והפרויקט "שיעורים באהבה" נערכו בהנחיית מוני מדניק, עידית ברק, ואופיר איבגי מהמחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, ובשיתוף מוזיאון העיצוב חולון. נקודת המוצא לקורס החלה בסיור בתערוכה, ומשם יצא כל סטודנט אל מסע פרטי בעקבות הדברים שלמדו מאלבר, דרך החשיבה שלו, וגם האופן בו שאל שאלות על האופנה, על עולמו הפרטי, ועל עולמנו ככלל. הפרויקט מבטא את החשיבות שמייחס מוזיאון העיצוב חולון הן לקשר עם מוסדות חינוך ככלל ולאקדמיה בפרט, והן לעיצוב כגורם בעל השפעה על תהליכים חינוכיים, שכן הוא מאפשר חקר, גילוי, למידה וחשיבה מורכבת.

אירוע השקת "שיעורים באהבה" יערך בערב יום אהבה וולנטיין, יום ג', 14.2.2023 במדיטק בצמוד לתערוכה "אלבר אלבז: מפעל החלומות" במוזיאון העיצוב חולון. במסגרת האירוע משפחתו של אלבר אלבז תעניק כאמור שלוש מלגות לימודים ב"שנקר" למצטיינים בפרויקט "שיעורים באהבה".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר