תערוכת באמצע של הסטודנטים במכון הטכנולוגי, צילום יחסי ציבור
תערוכת באמצע של הסטודנטים במכון הטכנולוגי, צילום יחסי ציבור

אופניים מעגלת קניות ונעליים מנייר: יש דברים שתראו רק בתערוכה הזו 

המחלקה לעיצוב תעשייתי ב-HIT מכון טכנולוגי חולון מציגה את תערוכת "באמצע". בתערוכה יוצגו מעל ל-200 עבודות סטודנטים

פורסם בתאריך: 3.4.23 10:50

כמו בכל שנה, המחלקה לעיצוב תעשייתי ב-HIT מכון טכנולוגי חולון גאה להציג את תערוכת באמצע. השנה, התערוכה המסורתית תתמקד במסע שעברו הסטודנטים במחלקה לעיצוב תעשייתי מתחילת לימודיהם ועד כה. בתערוכה יוצגו מעל ל-200 עבודות סטודנטים במגוון צורות, צבעים ותחומים שונים. תוכלו לפגוש בחלל אחד כלי להאבקה אוטומטית בחממות חקלאיות, רחפן אוטומטי שמסייע בטיפול ביערות, נעליים עם סוליה מנייר, אופניים מעגלת קניות, עגלת תינוק שמסוגלת לנוע על חול וגם מוצרים ייעודיים לאנשים עם מוגבלויות כמו מקל ראייה חכם ומתקן מיוחד לשליפת נייר טואלט. התערוכה תתקיים במרכז הקהילתי סמטת שלוש, תל אביב. ערב הפתיחה: 4.4.23 19:00. התערוכה תהיה פתוחה בחינם לקהל הרחב בין התאריכים 4.4-11.4.23.

 

עופר זיק, ראש מחלקת עיצוב תעשייתי, הפקולטה לעיצוב: "עיצוב הוא אינטליגנציה ויזואלית. היכולת לזהות, לנתח, לפרש ולתרגם צורך לחוויית משתמש. ההגדרה שטבעתי לתערוכה מלווה אותי עד היום והיא מעין עמוד אש שאני פועל והולך בעקבותיו, הן במישור המקצועי בסטודיו והן במישור הלימודי אקדמי בו אני פועל ומחנך דורות של מעצבים כבר למעלה משלושים שנה. אני מאמין שמכלול העבודות בתערוכת האמצע, החל משנה א׳ וכלה בשנה ד׳, מייצג נאמנה את הגדרה זו".

רונה זינגד, אוצרת התערוכה:  "תערוכת באמצע היא תערוכה חשופה. המוצגים בה הם אמנם האובייקטים הסופיים שהגיעו לקצה תהליך, אך עבור כל סטודנט וסטודנטית הם עוד אבן דרך במהלך הלמידה של עיצוב כשפה וכמקצוע".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר