גני ילדים בחולון. בקרוב עם מצלמות?
גני ילדים בחולון. בקרוב עם מצלמות?

הסייעות הודיעו: הצהרונים בחולון יושבתו ביום חמישי

הסייעות הודיעו הבוקר להורים כי הצהרונים בגני הילדים ובבתי הספר יושבתו. רשת קהילה ופנאי: "עושים הכל כדי למנוע השביתה"

פורסם בתאריך: 14.11.17 13:41

הבוקר (שלישי) נודע כי ביום חמישי הקרוב לא יופעלו הצהרונים בגנים ובתי הספר בחולון. זאת בעקבות עיצומים של עובדי רשת קהילה ופנאי הנמצאים בסכסוך עבודה מול הרשת.

בהודעה שנשלחה הבוקר להורים, הודיעו מפעילות וסייעות הרשת: "אנו מבקשות להודיע ולהתנצל מראש על כך שביום חמישי לא יופעלו הצהרונים של בתי הספר והגנים ברשת קהילה ופנאי. עובדו ועובדי הרשת נמצאים בימים אלה בעיצומו של מאבק מול הנהלת הרשת על תנאי שכרם ועבודתם. מאבק זה הכרחי וחיוני על מנת שנוכל לקיים את משפחותינו בכבוד ועל מנת שנמשיך למלא את עבודתנו ולטפל בילדיכם במסירות". עוד ציינו הסייעות כי ככל שיינקטו פעולות נוספות במאבק בהמשך, יודיעו על כך להורים מבעוד מועד.

עם היוודע דבר השביתה, מסרה הנהלת רשת קהילה ופנאי: "קיבלנו את החלטת ההסתדרות על השביתה בצער רב. נדגיש כי הרשת מנהלת מזה זמן משא ומתן עם ההסתדרות וקיבלנו חלק ניכר מדרישותיהם. הרשת מעריכה מאוד את העובדים ואת מקצועיותם אך כיוון שאנו עמותה ללא כוונת רווח, אין אנו יכולים להיענות לכל דרישות ההסתדרות. המשמעות של צעד כזה תהיה קיצוץ בפעילויות או העלאת מחירן ואנו לא מוכנים לפגוע בתושבים ובאוכלוסיות מוחלשות שהן תהיינה הראשונות להיפגע. אנו מבינים את הקשיים העשויים להיגרם בעקבות השביתה ולכן אנו עושים כל שניתן למנוע אותה, אנו ממשיכים את המשא ומתן בתקווה שנגשר במהרה על הפערים ונוכל לחזור לפעילות סדירה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר