השביתה בצהרונים בוטלה אבל הילדים נותרו ללא ארוחה חמה

ספק המזון לא הספיק להתארגן, והילדים בצהרונים ייאלצו לאכול כריכים לארוחת הצהריים

פורסם בתאריך: 20.11.17 12:50

אתמול (ראשון) בערב החליט ועד עובדי רשת קהילה ופנאי לבטל את השביתה שתוכננה להיום בצהרונים בחולון ועל המשך המשא ומתן עם הנהלת הרשת. אולם, הבוקר הופתעו הורים רבים לגלות כי הילדים לא יאכלו ארוחת צהריים חמה בצהרון וייאלצו להסתפק בכריכים, כיוון שספק המזון לא הספיק להתארגן.

ספקי המזון והארוחות לצהרונים ולמעונות היום שאיתם עובדת רשת קהילה ופנאי הם ספקים פרטיים. מרשת קהילה ופנאי נמסר: "רק אתמול, לקראת השעה 19:00 בערב, הוחלט על ביטול השביתה ולכן אחד מספקי המזון לא יכול היה להתארגן בהתראה כה קצרה. בהחלטה אחת עם יו"ר ועד ההורים העירוני, העדפנו לקיים היום את הפעילות בצהרונים על פני השבתתם למרות שידענו שלא נוכל לספק ארוחה חמה לכולם. לפיכך, ארוחה חמה תוגש היום רק במעונות ובחלק מהצהרונים. בשאר הצהרונים יוגשו כריכים עם מגוון ממרחים וירקות טריים".

הורים רבים הביעו מורת רוח על כך שילדיהם לא יקבלו ארוחת צהריים חמה. "לא ייתכן שהרשת לא הצליחה להתארגן", אמרה אחת האמהות, "מצידי, שילכו ויקנו בקייטרינג פרטי". אם אחרת הוסיפה: "זה לא ייתכן להשאיר כך את הילדים, לא חסרות בחולון חנויות של אוכל מוכן ואפשר היה לקנות בהן ארוחה חמה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר