הורים מתלוננים: הפעוטות לא קיבלו אוכל ולא הוחלפו להם חיתולים

הגננת יצאה לחופשת מחלה, הילדים הוזנחו ורק אחרי שבועיים נמצא צוות מחליף ראוי

פורסם בתאריך: 8.1.18 13:06

הורים לילדים בגן עירוני בקריית בן גוריון בחולון, טוענים כי מאז יצאה הגננת הקבועה לשמירת הריון, נאלצו הילדים ל"התרגל" מדי יום לגננת או לסייעת אחרת כתוצאה מכך, גם הטיפול שניתן לילדיהם לוקה בחסר. "כבר שבועיים שהילדים מגיעים לגן ומדי יום מחליפים להם גננת וסייעת", אומרים ההורים.

הגננת הראשית בגן, דמות מוכרת לילדים, יצאה לפני שבועיים לחופשת מחלה עקב שמירת הריון. מספר ימים לאחר מכן חלתה גם הסייעת הקבועה וכך נותרו 30 ילדי הגן ללא גננת וסייעת שהם מכירים. "מדי יום הוחלפו גם הסייעת וגם הגננת הקבועה, והילדים שלנו נותרו מוזנחים. לרוב, לא החליפו להם חיתולים, הם נותרו עם הצרכים שלהם יום שלם, יש גם כאלה גם שלא אכלו והחמור מכל, מעדויות שהגיעו לידינו, הצוות המחליף לא השגיח כלל על הילדים", טוענים ההורים. אחת האמהות סיפרה: "הבן שלי סיפר בבית: 'אמא, לא אכלתי כלום היום ולא החליפו לי'".

לדברי ההורים, לאחר שפנו בתלונה למינהל החינוך בעירייה, הובטחו להם הבטחות שכלל לא קוימו, והצוות בגן הוחלף כמעט מדי יום. ביום חמישי האחרון נפגשו הורי התלמידים בגן עם גילה יצחקי, האחראית על גני הילדים בעיריית חולון, והובטח להם שהבעיה תטופל. אתמול (ראשון) סיפרו ההורים כי הסייעת הוותיקה והמוכרת לילדים חזרה לעבודתה בגן וכי גננת בעלת ניסיון תחליף באופן רצוף את הגננת שיצאה לחופשת מחלה.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "הגננת נמצאת בימי מחלה ולצערנו גם הסייעת הקבועה נעדרה במקביל מפאת מחלה. מנהלת הגן היתה בקשר ישיר עם הורי הגן והעבירה הנחיות לצוות הגן. מפקחת הגן שיבצה גננת ממלאת מקום, שעושה כמיטב יכולתה ונמצאת בקשר מתמיד עם מנהלת הגן וכן עם הורי הגן. חברת מוסדות דאגה לשבץ מחליפות לסייעת ולא תמיד ניתן היה לשבץ מחליפות ברצף".

עוד מציינים בעירייה כי "אתמול (ראשון) הסייעת הקבועה  חזרה לעבודתה. מאחר שהגן מיועד לבני שלוש, שובצה על ידי אגף גני הילדים סייעת מתגברת נוספת מתחילת השנה ועד לסוף דצמבר, המועד שבו היה אמור סיוע זה להיפסק. ואולם, בשל המצב שנוצר, אושר לסייעת זו להמשיך בעבודתה עד ל-19 בינואר. באגף גני הילדים נערכה אתמול פגישה עם נציגי הההורים והם התרשמו כי המצב בגן ידוע ומפוקח וכי נעשים כל המאמצים לייצוב צוות מקצועי למען הילדים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר