מחאת ההורים: אחרי "אשלים", עכשיו מאיימים בשביתה גם ב"ישעיהו"

ועד ההורים של בית הספר ישעיהו הודיע כי הלימודים יושבתו השבוע במחאה על אי תיקון הליקויים הבטיחותיים באולם הספורט המושבת כבר יותר מחודשיים

פורסם בתאריך: 5.3.18 11:46

ועד ההורים של בית הספר ישעיהו הודיע על הכוונה להשבית הלימודים ביום שישי הקרוב (9.3), וזאת במחאה על אי תיקון הליקויים הבטיחותיים של אולם הספורט בבית הספר. יוזמת השביתה בפתח מצטרפת לשורת צעדי מחאה שבהם נוקטים לאחרונה כמה מוועדי ההורים בבתי הספר ובגנים בחולון.

אחרי שוועד הורי בית הספר אשלים השבית את הלימודים למשך מספר ימים במחאה על אי סיום עבודות השיפוצים בבית הספר, עתה מתכוונים גם בבית הספר ישעיהו להשבית הלימודים וטוענים כי העירייה לא עומדת בהבטחתה לתקן הליקויים המסוכנים באולם הספורט במוסד הלימודים.

בת אל בן דוד, יו"ר ועד ההורים ב"ישעיהו", הודיעה להורים על הכוונה להשבית הלימודים ביום שישי הקרוב לאות מחאה על הסחבת בשיפוץ אולם הספורט בבית הספר. במכתב גלוי להורים כתבה: "אולם הספורט בבית ספר ישעיהו תפקד עד דצמבר 2017 ללא אישור בטיחות ובמשך שנתיים. באולם ישעיהו מתקיימים חוגים אחרי הצהריים, ליגת שחקניות של מאמאנט, אימונים של קבוצת הנוער של הפועל חולון ועוד ועוד. אחת משחקניות מאמאנט (כדור רשת) נפצעה  ותבעה את העירייה. כחלק מהטיפול בתביעה, עיריית חולון התבקשה לתקן ליקויים".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

עוד מציינת יו"ר ועד ההורים כי "בחופשת חנוכה נכנסו עובדי חברה הכלכלית וחתכו והלחימו בצורה רשלנית את רצפת ה-PVC וכרגע המצב אף חמור יותר.  לכל אורך  תקופת השיפוצים, יו"ר ועדת ספורט, חני משה ואנוכי, ליוונו והתרענו כי זהו רק פלסטר, אך קולנו לא נשמע. במהלך השיפוץ הגיע מהנדס העיר ולא אישר את השיפוץ שנעשה. אנשי החברה הכלכלית שוב נכנסו לשיפוץ, עשו טלאים ושוב מהנדס העיר לא אישר את האולם לפעילות". ???? מסבירה במכתבה להורים: "מסתבר שכל רצפת האולם שקעה ובשביל לשפץ צריך להרים את כיסוי ה-PVC, לפלס את המשטח ורק ואז להתקין PVC חדש".

לדברי יו"ר ועד ההורים, בתחילת חודש פברואר (1.2) הובטח כי אולם הספורט ישופץ עד לתאריך 27.2.18, לקראת חגיגות פורים, אך העירייה לא עמדה ביעד. "יצרתי קשר בתאריך 18. 2.18 עם העירייה ובתשובה נאמר שיחזרו אלי עם תאריך שיפוץ. לדאבוני, עד היום אף אחד לא טרח לחזור. במשך כל התקופה האולם מושבת, אין שיעורי ספורט, פעילות וחוגים למעלה מחודשיים. כיוון שכך, אין בידינו ברירות אלא לשלב כוחות ולצאת להשבתה. ביום שישי הקרוב, לא נשלח את הילדים לבית הספר".

מעיריית חולון נמסר: "מינהל החינוך מתכוון להחליף את הפרקט באמצעות מחלקת הספורט. כבר נבחר קבלן לביצוע והעבודה אמורה להתחיל בקרוב.

ההחלטה להשבית הינה מיותרת ותפגע רק בתלמידים עצמם ולכן בעירייה קוראים להורים לחזור בהם מהחלטה זו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר