קמפוס קריית שרת

תלמידי ט' בכיתת המוזיקה בתיכון קריית שרת השביתו הלימודים

שביתת התלמידים בגיבוי ההורים במחאה על החלטת הנהלת קמפוס קריית שרת לפצל את כיתת המוזיקה. ההורים מאיימים: "ייתכן שהילדים לא ישתתפו בטקס יום הזיכרון"

פורסם בתאריך: 15.4.18 18:23

תלמידי כיתה ט' במגמת המוזיקה שבתו היום (ראשון) ולא הגיעו ללימודים בחטיבת אלון שבקמפוס קריית שרת ובנוסף נעדרו מהחזרות לטקס המרכזי של יום הזיכרון שמתקיים מדי שנה ברחבת העירייה. לטענת אחת האמהות, "יכול מאוד להיות שהילדים לא ישתתפו בטקס".

שביתת התלמידים בגיבוי ההורים נועדה למחות על ההחלטה של מנהלת התיכון קמפוס קריית שרת טלי דרור, לפיה בשנה הבאה תפוצל כיתת מגמת המוזיקה ותשולב עם תלמידי המגמה העיונית. "מדובר בהחלטה חריגה שנובעת משיקולי נוחות המערכת ואינה לטובת התלמידים", טוענים ההורים.

ההורים מבקשים להדגיש כי "צעד זה נעשה בחשאי ובניגוד להבטחה שניתנה לנו בתחילת השנה כי הכיתה תמשיך כגוף אחד מהלימודים בחטיבה – לתיכון, ושם תמשיך את המסלול עד לבגרות".

כמו כן יש לציין שהדבר נודע להורים משמועות בלבד שהתבססו כנכונות. "בשיחה פנים מול פנים עם מנהלת הקמפוס היא אינה מכחישה את המהלך ואף תומכת בו. אנחנו כהורים מרגישים מרומים כיוון שהדבר נודע לנו במקרה וחשוב עוד יותר, נודע לנו רק לאחר שהרישום למגמות נסגר ובו חתמנו בין השאר על התחייבות לתשלום. רשמנו את ילדינו למגמת המוזיקה בהנחה שהם ממשיכים ככיתה אחת כפי שהיה נהוג עד היום, ואף אחד לא סיפר לנו על התכנית שנרקמת מאחורי גבינו כבר כמה חודשים".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

ההורים טוענים כי בעקבות כך, נשללה הזכות מהתלמידים להיבחן למגמות אחרות בתיכון קריית שרת או מחוצה לו כיוון שמבחני המיון הסתיימו בכל מוסדות החינוך. "אתמול בערב דאגנו לעדכן בדבר השביתה את שלומית כהן, מנהלת חטיבת אלון, את רכזת מגמת המוזיקה אסתי בראון, את חיה יו"ר ועד ההורים של החטיבה וכן את זיוה סייג, מחנכת הכיתה", מסרו ההורים.

את פניתם מסיימים ההורים בהבטחה לנקוט בכל הצעדים האפשריים למען קידום הפעילות שלהם: "אנו סבורים כי לא ראוי שמוסד חינוכי יתנהל בצורה כזו מול התלמידים ומול ההורים שגם מממנים חלק גדול מהלימודים במגמה. יש לציין שהתלמידים מאוד נפגעו מהמהלך ואף הביעו את עמדתם במכתב מסודר שנמסר הבוקר למנהלת התיכון. חשוב לומר כי אנו ההורים ננקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת שטלי דרור מנהלת התיכון בקריית שרת תחזור בה מהחלטתה לפצל את הכתה בשנה הבאה. אנחנו מאוד נחושים לשמור על הכיתה כגוף אחד".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "במהלך השנים האחרונות וגם בשנת הלימודים הנוכחית עלתה הסוגיה, האם על כל המגמות להמשיך ללמוד בכיתות נפרדות או שניתן לאחד אותן ולאפשר לתלמידים ללמוד ולהתחבר חברתית עם תלמידים שאינם מהמגמה. לאחר בחינה מעמיקה, הגיעה הנהלת בית הספר למסקנה, כי הדבר הטוב ביותר לתלמידים, מבלי לפגוע במגמה, הוא לאחד את התלמידים ולאפשר להם התנסויות חדשות. שינוי זה אינו פוגע בשום צורה ברמת ההוראה, באיכות המגמה ובשעות ההוראה המוקצות לה. הלמידה במגמה תהיה לאורך היום כולו בהתאם למערכת הלימודים אשר תיבנה לכיתה ולמגמה. בכל מקרה, בכוונת מנהלת בית הספר ומנהל האגף לחינוך על יסודי בעיריית חולון, להיפגש עם הורי המגמה עוד השבוע על מנת לשמוע את דעתם ולהשיב לכל שאלותיהם".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר