מיזם גישור רוטרי בחולון
יזמי מיזם גישור רוטרי בחולון ותלמידה-מגשרת

התלמידים מדווחים: יש תוצאות בשטח למיזם הגישור של "רוטרי"

המגשרים הצעירים לומדים את טכניקת הגישור לפתרון סכסוכים, וזה מגיע עד לבית: "במקום לצעוק ולריב עם אחי, אני מקשיבה לו והכל הרבה יותר נעים"

פורסם בתאריך: 6.5.18 17:58

זו השנה השנייה שמועדון רוטרי חולון, בניצוחה של סימה עזר, מכשיר ומסמיך  מגשרים ומגשרות בבתי הספר בחולון. עד היום הוסמכו כ-50 תלמידים לפעול כמגשרים.

הליך הגישור נועד למצוא במשותף פתרון לסכסוך, והפתרון חייב להיות מוסכם על הצדדים לסכסוך. המגשרים זוכים ללמוד את הטכניקה, מפתחים יכולת להתמודד ולפתור סכסוכים בעודם באיבם ומפתחים יכולות מנהיגות. לתלמידים המגשרים והמגושרים זו הזדמנות ללמוד ולהטמיע מהי הקשבה, סבלנות, סובלנות וקבלת האחר והשונה.

בבית הספר ניב הגיעה לשיעור גישור אחת המשתתפות מכיתה ג' וסיפרה: "בבית כמעט מדי יום הייתי רבה עם אחי הקטן ותמיד ההורים היו צריכים להפריד. לפני מספר ימים השתמשתי במה שלמדתי בקורס הגישור והקשבתי לאחי. מאז שנינו מדברים אחד עם השני במקום לצעוק, וזה הרבה יותר נעים".

בבית הספר עתידים החלה מריבה רבת משתתפים ושני תלמידים מקורס הגישור התערבו, הרגיעו את הרוחות והמריבה גוועה מאליה. אחד המורים: "מדהים לראות את ההשפעה שיש לטכניקת הגישור על התלמידים. עכשיו אני מבין את כוחה של ההכשרה והשפעתה על התלמידים והמורים".

מועדון רוטרי חולון שם לפניו כמטרה להנחיל את מיזם הגישור לבתי הספר בחולון עד שאגף החינוך בעיריית חולון יטמיע אותו כנושא בתכנית הלימודים.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר